Nedavno je u reklami za VIP rekao da mu je najdraža fotka koju je snimio ona s medvjedom. Danima ga je pratio u šumi, povremeno sretao i onda je, iznenada, dobio idealnu priliku da ga ufotka. Baš u tom trenutku na mobitel ga je nazvala mama. E, iako je to situacija u kojoj je ponajbolji hrvatski fotograf Mario Romulić (45) iz Osijeka bio nebrojeno puta, u reklami nije bilo opasnosti jer je zapravo medvjed bio kostim. Niti mu je to bila najdraža fotografija.
Omiljenu fotku ipak ne može izdvojiti jer u opusu ovog ‘wildlife’ fotografa, pustolova, filmaša, kreativca postoje milijuni savršenih fotografija zbog kojih je dobio mnoga priznanja i nagrade. On je autor mnoštva izložbi, dviju monografija, nekoliko dokumentarnih filmova, dobitnik tri Zlatnih kamera koje mu je dodijelio HND, on je i “dobri duh” Kopačkog rita u kojemu je snimio nikad viđene kadrove životinja iz Rita, a godinama je radio za Agu Kana te kao ratni snimatelj za mnoge svjetske TV postaje. Unazad dvije godine radi na velikom i opsežnom projektu stvaranja atraktivnog turističkog filma “Timelaps Hrvatska”.
- Nakon škole, dogodio se rat. Dobio sam posao na HTV-u i snimao ratišta. Bile su mi 22 godine. U Osijek je tada dolazilo mnogo svjetskih TV agencija koje su radile izvještaje o Domovinskom ratu i tražile moje snimke. Neki od njih nudili su mi stalni angažman pa sam dao otkaz na HTV-u i počeo raditi kao freelancer za Reuters, Associated Press, Worldwide Television News, a njihovi klijenti su bili tipa BBC, CNN, SKY i druge svjetske postaje za koje sam radio, pokrivajući najprije rat u Hrvatskoj, a zatim rat u Bosni. Potom sam počeo snimati i ratove po Ruandi, Kongu, Afganistanu i slično. Za to razdoblje života, koje je trajalo oko desetak godina, mogu reći da je to bila mladost-ludost ali dragocjeno iskustvo - kaže Romulić koji već godinama ima svoju agenciju Romulić&Stojčić. On i njegov prijatelj Dražen Stojčić, koji mu se pridružio u poslu prije sedam godina, bave se danas uglavnom komercijalnom fotografijom i multimedijom, a surađuju s mnogo hrvatskih marketinških i turističkih agencija. Ovakvom, za njega pomalo “dosadnom” snimanju, okrenuo se nakon što je zasnovao obitelj i dobio djecu.
>>> Više pročitajte u Expressu