To je to što me zanima!

Kako dobro prodati polovni auto u 5 brzih koraka

Kompare je online savjetnik i web trgovina za online usporedbu između ponuda na tržištu i ugovaranje polica osiguranja, telekomunikacijskih i financijskih paketa te promjenu opskrbljivača energije
Vidi originalni članak

Krajnji cilj Kompareove usluge jest pružiti korisniku bitne informacije i ponude kojima će dobiti najviše za svoj novac.

 

Glavni adut Komparea je upravo auto osiguranje čiju stranicu je od početka 2015. dosad koristilo preko 160.000 korisnika te na kojoj su korisnici mogli kroz određene trenutke birati između 7 velikih osiguravajućih kuća na tržištu.

 

Postizanje bolje cijene kod prodaje polovnih automobila

Polovni auti budu svakakvi, od onih izgrebanih, udubljenih, sa zahrđalim površinama, preko onih s čudnim mirisom iznutra, prljavim, do onih s težim problemima kod motora i ostalih funkcionalnih problema.

 

Postoji nekoliko savjeta putem kojih možete relativno dobro proći bez puno troškova s vaše strane, no ovo se odnosi na lakše ‘popravke’.

  1. Urednost – auto bi za bilo kakva pokazivanja trebao biti čist i uredan, no ni to se ne događa preko noći jednim čišćenjem pa biste se trebali potruditi ‘redovitije’ održavati izgleda auta, bilo ispred svog doma ili posjetom autopraonice. u svakom slučaju, kupcu će se više svidjeti usisani, oprani i obrisani auto nego blatnjav, prašnjav i smrdljiv auto.
  2. Fotografija – biste li ikad kupili auto bez da ga vidite? Ili makar sliku trenutnog stanja auta dok uopće razmatrate koji želite ići fizički pogledati? E pa o tome trebate razmišljati kada oglašavate svoj automobil. Imajte na umu da oglas bez fotografije ima oko 50% manju mogućnost da će biti primijećen od oglasa s fotografijom. Ukoliko je auto dobro sačuvan i atraktivan, zašto to ne iskoristiti? Također, većina si ne može odmah vizualizirati model koji je na oglasu iz razno raznih razloga (nije čest model na cestama, ne pamte automobile,…), a možda bi im se svidio da ga vide na slici. Nadalje, oglašavanje na više mjesta znači veće šanse za prodaju. To ne znači da koristite filter s Instagrama ;)
  3. Nedostatci – opet: biste li vi bili sretni da kupite auto u koji treba još puno ulagati zbog vidljivih oštećenja? Ok, onda razmišljajte da nijedan kupac ne bi bio sretan kad bi kupio automobil koji mora još dotjerivati, bez obzira na (nisku) cijenu. Auti s vidljivim nedostatcima teže pronalaze svojeg kupca, a ukoliko riješite one sitne i zapravo otklonjive nedostatke, već ste puno napravili! Uložite malo truda i vremena ako biste zamijenili otpalu zaštitnu letvicu, rastrganu oznaku i tkaninu ili pregorjelu žarulju, pokrpajte tkaninu sjedala, itd. Nije veliki trošak, a znatno popravlja generalnu sliku automobila kojeg prodajete.
  4. Kućna adresa – kada netko kupuje polovni automobil, ne zanima ga privatni život prodavača, već je dolazak na vašu kućnu adresu odličan način da se uvjere u to da nije riječ o profesionalnoj preprodaji auta, limaru ili mehaničaru koji prodaje neispravne/neoštećene aute nakon što ih uredi pa APP (ako prođe, prođe). Ukoliko pristanete na posjetu potencijalnog kupca vašoj kući da se on uvjeri u legitimnost ponude, napravili ste dobar potez koji vas vodi korak bliže prodaji.
  5. Probna vožnja – ukoliko je auto ispravan, nema razloga zašto ne biste kupcu dozvolili kratku probnu vožnju. Ukoliko uz to pristajete i na stručni, mehaničarski pregled, tom gestom, ali i rezultatima pregleda dajete kupcu do znanja da doista ne prešućujete nikakve velike ili kritične nedostatke. Budite dobro informirani o svom autu, kulturno i smireno odgovarajte na pitanja jer ne želite da kupac dobije osjećaj da mu nešto želite podvaliti.

S par kratkih i vrlo logičnih savjeta možete postići dobru cijenu i pritom ne otjerati nijednog kupca. Na isti, transparentan način, Kompare prikazuje cijene polica auto osiguranja nekoliko osiguravajućih kuća za vaše podatke – isprobajte!

Idi na 24sata