Medijsku analizu minutaže predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a radila je firma Briefing, čiji je vlasnik Davor Huić, inače član stožera predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića, donosi Jutarnji list. Nakon što je analiza procurila u javnost, Huić se povukao iz kampanje.
- U želji da zaštitim integritet predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića, u čijem stožeru radim kao savjetnik za odnose s medijima, ovim putem se povlačim iz kampanje. Ivo Josipović i njegov stožer nemaju nikakve veze s medijskom analizom koju je Briefing, tvrtka čiji sam direktor i 50-postotni vlasnik, napravio za račun HRT-a, time nehotice ušavši u sukob interesa - piše u svom priopćenju Davor Huić. Dodao je i kako je Briefing analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u Dnevniku i Otvorenom.