Cijeli problem oko Zdravstvenog odgoja nastao je zbog nekoliko formulacija unutar 4. modula tog dokumenta.
U njemu se spominje da se treba učenicima objasniti da nema ništa fizički štetno u mastubaciji, zatim sporne su neke tvrdnje o rodnoj ravnopravnosti koje se nalaze unutar stručne literature za nastavnike (koju djeca ne moraju čitati), a rasprava se zatim proširila i na druge druge aspekte seksualnog odgoja, poput pitanja kontracepcije i abortusa.
Tema je u kratkom vremenu pobudila žestoke reakcije i ubrzo se pretvorila u nimalo tolerantne optužbe za nacizam' i 'pozivanje na oluju mozgova'.
Argumenti PROTIV
Argumenti protiv spolnog odgoja bili su da roditelji trebaju djeci objašnjavati spolnost što im je i zadaća, protivljenje tvrdnji da se propagira da masturbacija nije štetna za zdravlje, zatim da je jedan o autora Kurikuluma stipendist Kinsey instituta te općenito da su pitanja abortusa i kontracepcije te apstinencije - vjerska i moralna pitanja. Učenici su najčešće navodili da ih ne treba dodatno opterećivati satnicom. Sporno je i pitanje rodne ravnopravnosti, te homoseksualnih brakova koje Crkva ne priznaje.
Argumenti ZA
Argumenti druge strane bili su da se i dosad učilo o seksualnosti u školama, ali da je to sada nedovoljno. Kurikulum je stručna skupina radila dugo vremena i radi se o stručnjacima. Glavni naglasak je na toleranciji, a ne na propagiranju homoseksualnih brakova o čemu se informiraju učenici. Argument je bio i da je cijelu kampanju poveo Grozd jer nije usvojen njihov program. Zabluda je da je to dodatni predmet. Nije nego se Zdravstveni odgoj uči u sklopu postojećih satova razredne zajednice.
Dokumenti koje će koristiti nastavnici: