24sata ponovni je dobitnik Certifikata Poslodavac Partner, prestižnog priznanja za visoke standarde upravljanja ljudskim resursima koje dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO.
- Što se tiče medijske branše, 24sata je jedina tvrtka s ovim certifikatom i po tome ste jedinstveni u Hrvatskoj i regiji. To govori o vašoj predanosti i usmjerenosti. Istaknula bih brigu za zaposlenike u vašoj organizaciji. Imate jako puno dobrih inicijativa - istaknula je Martina Kessler, voditeljica projekta Certifikat Poslodavac Partner. Inače, da bi dobila certifikat, kompanija mora ostvariti barem 75% ukupno mogućih bodova i barem 70% mogućih bodova u pojedinom području. Pet glavnih područja koja se ocjenjuju su: Strategija, Regrutiranje i selekcija, Upravljanje učinkom, Usavršavanje i razvoj te Odnos prema zaposlenicima. 24sata su ostvarili 81% mogućih bodova.
- Gledajući sve ove rezultate, ne mogu si pomoći a da ne budem malo ponosan. Dobro znamo da smo u usporedbi s nekima s ove liste mala kompanija od tristotinjak ljudi. Osobno me veseli da smo nadmašili druge u Strategiji. Bit će nam svakako to poticaj - izjavio je direktor i član Uprave 24sata Boris Trupčević. Istaknuo je kako je jako ponosan što je 24sata nakon četiri godine ponovno dobio Certifikat jer je jedina medijska kuća u regiji koja ga nosi.
- Svaka kompanija, pogotovo u današnje vrijeme, vrijedi onoliko koliko vrijede njezini ljudi. Ljudi čine kompaniju, pogotovo u industrijama u kojima je kreativnost, visoka motiviranost i direktni doprinos svakog zaposlenika - rekao je. Kao benefite kojima rezultiraju dobre HR prakse za zaposlenika i kompaniju istaknuo je edukacije, u koje 24sata mnogo ulaže.
- Jako puno ulažemo i u sitnice poput zdravstvenog osiguranja, pogodnosti prilikom rođenja djeteta i slično. Ono što se u našoj praksi pokazalo kao vrlo važno je napredak - govori Trupčević.
Na prestižni Certifikat Poslodavac Partner ponosna je i Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata.
- To govori o tome koliko ustrajno se provode HR prakse u našoj tvrtki. 24sata stalno ulaže u rast i razvoj zaposlenika, što pridonosi naposljetku i njihovoj produktivnosti - istaknula je Rukavina.
- Izrazito sam ponosna što smo jedina medijska kuća u regiji s Certifikatom Poslodavac Partner, što nas na tržištu uz dominaciju u print i digitalnim medijima čini poslodavcem prvog izbora u branši. Naš cilj kao HR odjela je i dalje biti podrška biznisu i dati im potporu da kroz brigu i razvoj zaposlenika ostvarimo zadane poslovne ciljeve – istaknula je Danijela Govorčinović Šimunović, HR Manager 24sata.