Početkom studenog prošle godine, povodom otvaranja jedne splitske ćevabdžinice, jedan je hrvatski dnevni list objavio bombastični članak s naslovom "Splitski hit - Suze radosnice zbog ćevapa kakvih nema ni u Sarajevu ni Beogradu! Zvezdini igrači ih obožavaju". U članku, barem u verziji objavljenoj na internetskim stranicama lista, nigdje se ne navodi je li navedeni članak sponzoriran od strane vlasnika ćevabdžinice, što nam ništa ne govori o kvaliteti ćevapa, ali itekako govori o stanju novinarstva danas u Hrvatskoj. Slična priča istodobno se odvijala i malo sjevernije, u Sarajevu, jer je i najčitaniji bosanskohercegovački portal, Klix.ba, objavio afirmativan članak o "čudu iz Splita". "Naš ćevap je steak od mljevenog mesa i tako ga tretiram. Nije tajna, ali je važno napomenuti kako somun nabavljamo iz Vakufa, kajmak iz Travnika i ajvar iz Makedonije, a posluživat ćemo i domaći pomfrit", izjavio je za Klix vlasnik splitske ćevabdžinice.
Niti na ovom portalu nije navedeno je li riječ o sponzoriranom članku, što, da ponovimo, ne govori ništa o splitskim ćevapima, ali itekako govori o stanju novinarstva u Bosni i Hercegovini. Nije navedeno iz kojeg to Vakufa, Gornjeg ili Donjeg, što je predmet mnogih viceva, Splićani nabavljaju somune i što to ima ajvar s ćevapima, pa makar bio iz Makedonije. Nedavno je, kaže se dalje na Klixu, vlasnik "podijelio i 3000 besplatnih porcija ćevapa kako bi vidio reakciju ljudi" te izjavio da se "naježio kada je vidio kako ljudi uživaju u njegovim ćevapima" i kako "boljih ćevapa od njegovih nema ni u Sarajevu ni u Beogradu".