Status Superbrands Croatia 2008. za 24sata primila je u ponedjeljak u hotelu Regent Esplanade članica uprave Jasna Zemljić. Na dodjeli su prestavljene 76 najjače hrvatske tržišne marke u ovoj godini. Najbolje brandove bira vijeće Međunarodne organizacije Superbrands na osnovi njihove prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dosljednosti.
- Ponosna sam. Zaista smo zaslužili ovo priznanje - kazala je Jasna Zemljić. U samo tri godine postojanja 24sata su postale vodeće dnevne novine u Hrvatskoj po čitanosti i broju prodanih primjeraka. Internetski portal www.24sata.hr jedan je od najposjećenijih. Na listi brandova koja je pripremljena u suradnji s vodećim agencijama za istraživanje tržišta bilo je nominirano 800 domaćih i stranih kandidata.
- Samo su neki prvi. Ne možemo odjednom kupiti deset različitih čokolada, auta, otići na deset masaža - kazao je Borut Zemljič iz Superbrandsa, direktor regije Adriatic. Dodao je kako opstaju samo izvrsni brandovi.