To je to što me zanima!

'Izlobirali smo od Europske unije da dovrši Istarski ipsilon'

Hrvatski europarlamentarac Ivan Jakovčić otkrio je kako smo dobili novac iz europskih fondova. Rekao je kako je odluka Europske komisije bila dugo čekivana
Vidi originalni članak

Milijarda kuna, 28 kilometara i tri godine gradnje trebat će za dovršetak gradnje Istarskog ipsilona. Piše to u odobrenju Europske komisije koje je izdano ovih dana. Hrvatski europarlamentarac Ivan Jakovčić kazao je da je zadovoljan odlukom EK.

- Ova je odluka bila dugo očekivana. U njezinoj je prirpemi, treba to otvoreno reći, bilo puno lobiranja. No sva lobiranja bila su u okvirima poštovanja europskih pravila o državnim potporama, što je i ostvareno - kazao je Jakovčić.

Naime, problem je predstavljalo produljenje koncesijskog ugovora s BINA Istrom za dodatnih pet godina. Povjerenica zadužena za kompetitivnost, Margarethe Vestager, izjavila je da će produljenje koncesije unaprijediti regionalni rast i investicije. Ministar Oleg Butković izjavio je da će uskoro početi i neki drugi projekti, a prvenstveno gradnja druge cijevi tunela Učka te spajanja s riječkom obilaznicom da bi se dovršio projekt punog profila ceste. Radovi na gradnji trebali bi trajati oko tri godine. 

Idi na 24sata

Komentari 27

  • Kokosi 16.06.2018.

    Što se nas Istrijana tiče, ne trebate otvarat nikakve duple tunele nego onaj postojeći zatvorit.

  • kinezojapanac 16.06.2018.

    Zašto se ništa ne piše o Opelješkom mostu? Jel krenula izgradnja? Jel zaposleno troje ljudi? Ima li nade do kraja tjedna rezanje vrpce?

  • Velečasni 1 16.06.2018.

    Istarski Y je tipična hr. pretvorbeno-privatizacijska-pljačkaška priča. Dakle, HDZ u obliku Šarinića a uz podršku IDS-a je potpisao jedan od najštetnijih ugovora po Hrvatsku sa francuzima o izgradnji i korištenju autoceste u Istri. Takav ugovor je ravan veleizdaji nacionalnih interesa. Da stvar bude gora u ugovor su dodali već izgrađen i (prisilnim) samodoprinosom naroda plaćen tunel Učka. Čim su Gali ušli u koncesiju,već drugi dan su poduplali cijenu prolaza kroz tunel a autoceste još nije bilo, e da bi mali Gali na kraju priče preveslali pohlepnu hr vladu i napravili djelomičnu,nekompletnu autocestu koju im ta ista vlada čak subvencionira ako je promet manji od planiranog. Jedno vrijeme Gali su bili čak oslobođeni plaćanja PDV-a a možda su i danas. Pljačka se nastavlja u drugom ali sličnom obliku.

Komentiraj...
Vidi sve komentare