U zagrebačkoj policiji ističu da je cilj Policijske uprave zagrebačke (PUZ) biti pristupačnijom građanima, što je slučaj i kada govore o upravnim poslovima Službe za državljanstvo i statusna pitanja stranaca.
''PUZ je prilagodio radno vrijeme zahtjevima građana te dolazak građana nekoliko sati prije početka radnog vremena nije potreban niti poželjan, o obzirom na to da nakon određenog vremena dolazi do normalne dinamike rada i realizacije statusa po koji su građani došli na adresu Remetinečki gaj'', izjavila jevoditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću Policijske uprave zagrebačke Marija Goatti.
Goatti ističe kako je netočno da se podijeli 150 brojeva i da se s trenutkom formalnog završetka radnog dana ''stavi ključ u bravu''. Dodaje da su brojevi dostupni cijelog dana, a radno vrijeme je prilagodljivo odnosno radi se i zaprimaju se stranke do onog trenutka dok ih ima.
Naglašava da je situacija ''već nekoliko sati nakon početka rada sasvim drugačija te se uspostavlja prihvatljiv ritam zaprimanja stranaka'', o čemu, ističe Goatti, svjedoče fotografije snimljene tri dana za redom na navedenoj adresi od 10 do 13 sati.
Načelnik Sektora za strance i međunarodnu zaštitu Ministarstva unutarnjih poslova Dario Dudas je naglasio da je MUP prošle jeseni, uzimajući u obzir očekivano povećanje zahtjeva, započeo s kadrovskim jačanjem i opremanjem policijskih uprava i postaja kako bi bili što spremniji za povećani broj izdavanja dozvola za borvaka i rad.
Dodao je da je do 31. ožujka ove godine izdano 38.046 dozvola za boravak i rad, što je povećanje od 57 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Načelnica Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove PUZ-a Mladenka Barišić istaknula je da se ''svaki zaprimljeni zahtjev građana rješava u što je moguće kraćem vremenu i neovisno o tome koliko je sati''.
Dodaje da će PUZ u skorije vrijeme u Remetinečkom gaju uvesti i uslugu rezerviranja rednog broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove, odnosno tzv. e-Redomate.