To je to što me zanima!

Izdali knjigu: Akademci protiv Jokićeve reforme obrazovanja

Rektor Boras i akademik Kusić tvrde da su za reformu obrazovanja, ali drugačiju. Kažu da im je cilj da djeca na studij dođu kvalitetno pripremljena
Vidi originalni članak

Ova je publikacija sažetak naših mišljenja, a ne sama reforma. Nama je cilj da nam djeca na studij dođu kvalitetno pripremljena i zato smo je napravili, poručili su u četvrtak hrvatski akademici i sveučilišni profesori.

Na zagrebačkom Pravno fakultetu predstavili su knjigu pod nazivom “Prijedlozi za raspravu o cjelovitoj kurikularnoj reformi”. U njoj su objavili osvrt na prijedlog Cjelovite kurikularne reforme. Iznijeli su niz negativnih primjedbi. Mnogi recenzenti smatraju da je Cjelovita kurikularna reforma stvorena mimo zakona. Uvjereni su da ne postoje zakonske ovlasti prema kojima bi vođenje izrade kurikula bilo povjereno izvaninstitucijskoj Ekspertnoj skupini. Osim toga, tvrde da Ekspertnu radnu skupinu, kojoj je na čelu bio Boris Jokić, ne čine predstavnici raznih područja te da nedostaje ljudi iz prakse obrazovanja, znanstvenika i sveučilišnih profesora. Boris Jokić je u četvrtak za televiziju N1 komentirao kako to nije istina.

- Radi o skupini ljudi koja ima legitimno pravo to reći, ali je problematično da su to primjedbe iz ožujka ove godine. Nakon toga ljudi su na osnovi primjedbi napravili druge dokumente, ti su dokumenti prošli javno savjetovanje i sve upućuje na to da su dokumenti kvalitetni - rekao je Jokić.

Akademik Dario Vretenar i prof. dr. Tamara Nikšić u knjizi koja je u četvrtak predstavljena istaknuli su da detaljniji opisi Cjelovite kurikularne reforme sadrže niz netočnih ili potpuno proizvoljnih tvrdnji koje naprosto nemaju temelja u modernoj znanosti. Učiteljica mr. Liljana Klinger postavila je pitanje - je li ovaj dokument na tragu rasterećenja ili je u pitanju opasan populistički pamflet koji podrazumijeva improvizaciju, a ne metodički oblikovanu nastavu. Profesor emeritus Igor Čatić napisao je da “škola nije lunapark ili plesna dvorana, a reforma ne obećava ništa dobro hrvatskome narodu.” Jokić se nije složio s ni jednom od tvrdnji.

- Ovo smo napravili stručno, visoko stručno. Ovoga se ne bi posramila ni jedna zemlja, ali politička situacija je uspjela ubiti nešto jako vrijedno - zaključio je na kraju Jokić, koji je na reformi radio četiri godine.     

Idi na 24sata

Komentari 10

  • plavi cvijet 25.11.2016.

    U svakom slučaju, ja sam za to djeca uče sa razumijevanjem, a ne napamet kao sada. O svemu u čemu se razilaze bi trebali razgovarati, dogovarati i promijeniti ako treba. Jedni govore da reforma valja, a drugi da ne valja. Što to točno ne valja, nitko se ne izjašnjava, nema javne rasprave. Za djecu ih nije briga, najprije valjda sebe treba zadovoljiti.

  • zeljkopž 24.11.2016.

    Ne samo Rektor Boras i akademik Kusić već i OSTALI akademici smatraju da je ta reforma SDPovog dragog vođe koji je birao taj tim manjkava! To isto kaže i dobar dio profesora. KAKVA je to reforma školstva u kojoj se smanjuju nužna znanja matematike i informatike da bi djeca dobila spolni odgoj u kome ih uče da mogu promijeniti svoj spol ako to žele? Kurikularna reforma možda po mjeri SDPa ali nikako u korist djece i njhovih znanja. Zatoo ju je nužno dobro promisliti, pa onda inplementirati.

  • 24.11.2016.

    Ovaj boras se dokazao kao hadezeovsko drukalo i nesposobnjakovic!

Komentiraj...
Vidi sve komentare