To je to što me zanima!

Iz HTZ-a najavili da od veljače kreću sa sigurnosnim oznakama

Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju, Istaknula je ministrica uz ocjenu da su danas donijeli važne odluke koje će značajno pridonijeti promociji Republike Hrvatske
Vidi originalni članak

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u petak je odabralo pet stranih marketinških i PR agencija za suradnju u oglašavanju, odnosima s medijima i digitalnoj komunikaciji na 10 tržišta, uz najavu da u veljači počinje i primjena sigurnosnih oznaka koje jamče odgovornost i sigurnost boravka turista u Hrvatskoj.

O tome su u petak poslijepodne izvijestili iz Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a, uz poruku ministrice turizma i sporta te predsjednice HTZ-a Nikoline Brnjac da 'Hrvatska za sezonu 2021. šalje jasnu i snažnu poruku da je turistički sektor u Hrvatskoj odgovoran, a boravak turista siguran'.

- Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju - istaknula je ministrica, uz ocjenu da su danas donijeli važne odluke koje će značajno pridonijeti promociji Republike Hrvatske na emitivnim tržištima.

SVE ZA TURIZAM U tijeku izrada studije o razvoju cikloturizma u Istri, a kojom će se kasnije povećati broj gostiju

Brnjac kaže i kako su svjesni koliko je važno donijeti i implementirati jasne i kvalitetne zdravstvene i sigurnosne protokole.

- U suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i krovnim strukovnim udruženjima, sigurnosnu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam-WTTC SafeTravel nadogradili smo i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, čija će primjena i promocija početi tijekom veljače - otkrila je ministrica.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglašava kako je odabiru stranih agencija za suradnju na tržištima na temelju provedenog javnog poziva ključan za promociju i druge aktivnosti na tržištima u ovoj vrlo izazovnoj godini, u kojoj će provedba kvalitetnih i ciljanih promotivnih aktivnosti biti ključna u postizanju dobrih turističkih rezultata.

- Od agencija očekujemo snažan doprinos i učinkovitu provedbu marketinških i PR kampanja koje će Hrvatskoj na međunarodnom tržištu osigurati poziciju sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene turističke destinacije koja svojim gostima jamči raznoliku ponudu i siguran boravak - objasnio je Staničić, ističući kako će jedna od ključnih poruka biti i blizina Hrvatske odnosno dobra prometna povezanost s ključnim tržištima.

PODRŠKA TURIZMU Hrvatska će ove godine imati status 'preferirane destinacije'

Agencije koje su izabrane odlukom Turističkog vijeća HTZ-a za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na 10 tržišta su Real grupa, MediaCom, Aviareps, Pro Media Group i Check-in PR.

Za PR aktivnosti na inozemnim emitivnim tržištima i odnose s medijima odabrana je agencija Aviareps, dok je za provedbu aktivnosti na društvenim medijima i digitalnu komunikaciju odabrana agencija Hills Balfour.

Ne navodeći koliko će izdvojiti novca za suradnju s tim agencijama u 2021. godini, iz Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a u priopćenju navode kako je Turističko vijeće odlučilo i o aktivnostima oglašavanja na društvenim mrežama Facebook, Instagram, YouTube i Google tražilici, kao i o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima.

Sveukupno, za 2021. odobrena je suradnja s 43 partnera, od čega su 32 partnera iz kategorije touroperatora i agencija, a 11 iz kategorije prijevoznika.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • Gost_Gost 22.01.2021.

    Hoće li turistima trebati covid putovnice?

Komentiraj...
Vidi sve komentare