To je to što me zanima!

Ivan Pleše postaje novi predsjednik Hrvatske udruge digitalnih izdavača

Poziciju izvršnog direktora preuzima Ozren Kronja, ekspert u domeni istraživanja tržišta i analitike u medijskoj i telekom industriji. Mia Biberović nastavlja svoju karijeru kao glavna urednica Netokracije unutar Infobip grupe.
Vidi originalni članak

Nakon više od godinu dana kao član Izvršnog odbora Hrvatske Udruge Digitalnih Izdavača (HUDI), Ivan Pleše, stručnjak digitalnih medija i digitalne tehnologije te glavni operativni direktor Indexa, izabran je za novog predsjednika HUDI-ja.

"Odabir za predsjednika HUDI-ja iznimna je čast. Kao jedan od osnivača, sudjelujem u radu udruge od njenih početaka, od kad se intenzivno bavimo rješavanjem različitih izazova koje digitalni izdavači, agencije i ostali digitalni kreatori imaju na hrvatskom tržištu. Naš primarni cilj je pružanje dodatne vrijednosti svim članovima HUDI-ja i cijeloj digitalnoj industriji kroz unifikaciju, standardizaciju i transparentnost različitih metrika na tržištu, kroz razna istraživanja i analize tržišta uzimajući u obzir „igralište“ digitalnih izdavača i tehnoloških platforma i kroz aktivno sudjelovanje u regulatornim aktivnostima. No možda i najvažnija uloga HUDI-a je ipak prikupljanje i prenošenje znanja i najboljih svjetskih praksi u digitalnoj industriji.

Prva godina djelovanja udruge bila je dinamična i zabavna, ali mislim da nas tek u drugoj čekaju pravi izazovi poput pripreme cijelog tržišta na tektonske promjene u tehnološkim i regulatornim područjima kroz 2024., koje će zasigurno utjecati na sve sudionike. Stoga smatram da HUDI ovdje mora odigrati važnu ulogu u povezivanju svih sudionika u zajedničke rasprave kako bi se, osim za tekuće važne teme, što bolje pripremili za sve izazove koji dolaze."

Poziciju izvršnog direktora preuzima Ozren Kronja, ekspert u domeni istraživanja tržišta i analitike u medijskoj i telekom industriji.

Mia Biberović nastavlja svoju karijeru kao glavna urednica Netokracije unutar Infobip grupe.

„Izrazito mi je zadovoljstvo preuzeti ulogu izvršnog direktora HUDI-ja, u vrijeme kada je udruga na početku i kada će strategija koju gradimo direktno utjecati na sve buduće aktivnosti. Dosadašnja postignuća, a specijalno digitalni AdEx, napravila su izvrsnu podlogu za daljnje aktivnosti. Dolazim iz istraživačkog i project management svijeta sa znanjima koja će pomoći HUDI-ju u utvrđivanju pozicije najrelevantnijeg strukovnog udruženja na tržištu za digitalno oglašavanje. Fokus u narednom razdoblju svakako je omogućavanje novih uvida relevantnih industriji, daljnji razvoj standardizacije u praćenju portala i digitalnog oglašavanja te nastavak i unaprjeđenje HUDI digitalni AdEx koji se temelji na točnim iznosima ulaganja oglašivača i tehnoloških platformi.“

Izvršni odbor udruge čine Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija Hanza Medije, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe, a uz poziciju Predsjednika udruge, svoje je mjesto u Izvršnom odboru zadržao i Ivan Pleše.

Od svog osnivanja HUDI je okupio stručnjake iz medijske industrije te kontinuirano radi na unaprijeđenu tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Ove godine HUDI je izračunao raspon prosječnog CTR-a (click-through rate) i vidljivih impresija (viewable impressions) na svojim portalima, a rezultati su podijeljeni i po tipu kreativa, odnosno HTML5, Image i Third Party. Što je prvi korak prema standardizaciji, mjerenju i vrednovanju (benchmarking) digitalnog oglašavanja. Proveden je i digitalni AdEx, prvi puta u hrvatskoj koristeći točne iznose ulaganja u digitalno oglašavanje od strane medijskih kuća i agencija te izvještaje tehnoloških platforma (društvene mreže i pretraživački portali). Na ovaj način HUDI je uskladio AdEx istraživanje IaB standardu i metodologiji koju koristi većina država. Rezultati AdExa predstavljeni su na konferenciji DigitalPub, u organizaciji HUDI-ja, koja je okupila lidere digitalno-oglašivačke industrije.

HUDI nastavlja sa svojom misijom transformacije tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. U sljedećoj godini planiraju se strateške aktivnosti poput jedinstvenog mjerenja za sve portale, daljnja standardizacija digitalnog oglašavanja, AdEx za narednu godinu, upravljanje regulatornim narativom te istraživački projekti i dijeljenje znanja među svim HUDI članovima u svrhu unaprjeđenja poslovanja i podizanja prihoda i profitabilnosti.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare