Odlukom Poglavarstva iz 2007. godine zagrebačka je gradska vlast odlučila Maestro gradnji ustupiti četiri tisuće četvornih metara na Trešnjevci u zamjenu za 23.000 četvornih metara u Sloboštini gdje planiraju gradnju montažnog kazališta iz Potsdama. Gradonačelnik Milan Bandić je, podsjetimo, to kazalište predstavio kao dar brandenburške prijestolnice. Prema pisanju Večernjeg lista USKOK sada istražuje što se krije iza te zamijene. Naime, vrijednost zemljišta u Sloboštini je 953 kune po četvornom metru, dok je na Trešnjevci dvije tisuće kuna pa je Zagreb odlučio isplatiti 12 milijuna kuna Maestro gradnji pod isprikom da se radi o razlici tržišne vrijednosti. Direktor tvrtke Marijan Bijelić i još 12 ljudi završilo je na sudu pod optužbom da su 2003. i 2004. godine prodavali luksuzne stanove i garaže na području Sesveta i Zagrebačke županije, a za njih nisu plaćali porez. Bijelić se pred sudom pravdao da im grad Zagreb nije isplatio 12 milijuna kuna te da im poslovanje firme upitno. Još uvijek nije poznato što je s tim novcem. Također ispostavilo se da limeno kazalište i nije neki poklon jer će ga porezni obveznici na koncu platiti 30 milijuna kuna. Naime, Zagreb je morao platiti natječaj te uređenje trga u Potsdamu nakon micanja kazališta. Tu su i troškovi rastavljanja, prijevoza i ponovog postavljanja te razni popravci jer "limenku" prokišnjava krov, a ima i problema s grijanjem i zvučnom izolacijom. U međuvremenu Poglavarstvo na čelu s gradonačelnikom Milanom Bandićem ove godine planira zaposliti 183 nova djelatnika, od kojih 12 treba zauzeti radno mjesto u Uredu gradonačelnika, prenosi Jutarnji list.
AUTOBUSE PLATILI 695 MILIJUNA KUNA VIŠE?
Neimenovani izvor poslao je redakciji portala Index dokumente iz kojih je vidljiv, tvrdi portal, da je Grad Zagreb kupio 10 mini autobusa i 60 zglobnih niskih autobusa CNG po cijeni od 374.398.103 kuna preko Uni Credit Leasinga, 65 autobusa preko Erste leasinga po cijeni od oko 421 milijun kuna te 74 autobusa preko Hypo leasinga po cijeni od oko 349 milijuna kuna. Iste autobuse po kupili su i Osijek i Dubrovnik, a prema dokumentaciji platili su znatno manje. Prema izračunu, Zagreb je preplatio vozila javnog prijevoza za oko 695 milijuna kuna. Također Grad je vozila nabavio preko tri leasing kuće što inače nije praksa.