To je to što me zanima!

‘Isto MiG-a ljetat i tigra j***t*': Izreka ukrajinskih pilota otkriva kakve smo zapravo avione imali

NOVI EXPRESS Gotovo 60 godina, prvo u propaloj SFRJ pa onda u samostalnoj Hrvatskoj, izdržljivi proizvod sovjetske vojne industrije bio je glavni borbeni zrakoplov hrvatskih pilota. Sad je kraj
Vidi originalni članak

Nitko nije koristio MiG-21, to aeronautičko remek-djelo, na ingeniozan način na koji su ga koristili piloti HRZ-a. Potpuno su redefinirali do tada korištenu taktiku i način borbene uporabe sovjetskog frontovskog lovca, koji nije osmišljen za napade duboko u neprijateljskom području. Avion koji su konstruktori osmislili uglavnom za napade na kopnene ciljeve s velikih visina, u Oluji je pod oštrim kutovima letio na ekstremno malim visinama, između 25 i 50 metara, prilazeći meti u brišućem letu.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 4

  • argh1 20.03.2024.

    Pa da, poznata filigranska ruska tehnologija, njemački i japanski auti nisu ni do koljena jednoj ladi ili moskviću

  • Firefox_1 20.03.2024.

    Vidjet cemo hoce li Rafali letjeti 50 godina.

  • Hrvat za Hrvate 20.03.2024.

    Sluzili su i to dobro. A sad se nasli komentirati ljudi sa jedva polozenom B kategorijom za auto.

Komentiraj...
Vidi sve komentare