Nakon utvrđivanja činjenica dat će mišljenje je li građevina izvedena u skladu s izdanom potvrdom o usklađenosti glavnog projekta sa sanitarno-tehničkim uvjetima i uvjetima zaštite od buke i uvjetima zaštite od neionizirajućih zračenja te jesu li ispunjeni uvjeti vezani uz provedbu mjera zaštite od buke.
PRATITE UŽIVO:
Voditelj projekta Goran Radić rekao je na konferenciji za medije kako ne očekuje probleme i da je predan izvještaj o mjerenju buke od ovlaštene firme.
- Neki se pozvani nisu odazvali na pregled, Ministarstvo poljoprivrede, recimo. I taj zakonski rok mora proći - rekao je i dodao kako su oni dali lokacijsku dozvolu i dužni su se očitovati, ali to do sad nisu napravili. No, i oni imaju pravo na rokove.
Žičari će ovo biti ukupno deveta uporabna dozvola, a Radić je dodao kako su obavljena dva tehnička pregleda.
- Tek idući ponedjeljak, utorak će napisati uporabnu dozvolu, a onda moramo tražiti dozvolu za rad od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Da bi to napravili moramo priložiti sigurnosno izvješće izrađeno od ovlaštene firme, a ono mora sadržavati ovu uporabnu dozvolu - odgovorio je na pitanje koliko će se još morati čekati otvaranje žičare.
Na pitanje o podmazivanju sajle, Radić je rekao da je firma dužna održavati žičaru iduće dvije godine.
- To je rok i to su uvjeti - poručio je.
Što se tiče dugovanja, rekao je da nema saznanja o tome.
Dodao je kako će predviđeno da će raditi 30-ak ljudi na žičari.
Vožnja će trajati 22 minute, u gondolu stane 10 putnika
Žičara će voziti četiri metra u sekundi, može prevesti oko 1000 putnika u satu, a vožnja će trajati 22 minute. Brzina nije smanjena zbog buke, istaknuo je Radić, već je to brzina za prijevoz putnika.
- Maksimalna brzina koja se spominje je ona koja se koristi za sigurnosne testove, ona se ne koristi za prijevoz putnika. To je kao i u automobilu - rekao je. U jednu gondolu će stati 10 putnika, dodao je.
- Ja sam se vozio kad je puhao sjeverac, bilo je malo neugodno, malo se ljuljalo, ali smo se provozali. Sigurno je - rekao je.