Najnoviji trendovi u maloprodaji, futurološka predviđanja u razvoju tržišta, promjene u razmišljanju i ponašanju potrošača, alati za jačanje konkurentnosti te ideje i iskustva s međunarodne maloprodajne scene bili su u fokusu ovogodišnje konferencije Insight Day koju je Konzum organizirao za zaposlene u menadžmentu kompanije. Na tradicionalnom godišnjem okupljanju, više od 200 Konzumovih djelatnika iz svih dijelova Hrvatske slušalo je izlaganja ključnih imena maloprodaje u Europi kako bi proširili svoja znanja i stekli uvid u nove taktike koje će potom moći primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Konferenciju je otvorio Nick Downing, komercijalni direktor IGD-a, tvrtke specijalizirane za istraživanja i treninge u prehrambenoj industriji i potrošačkom sektoru. Konzumovim zaposlenicima predstavio je aktualne trendove u maloprodaji u Europi, s posebnim naglaskom na novitete i promjene koje se odvijaju na tržištu te načinima na koje se konkurentnost danas mijenja. Bryan Roberts, globalni direktor za istraživanja tvrtke TCC, specijalizirane za individualna rješenja u maloprodaji s ciljem jačanja snage brenda i povećanja vrijednosti za potrošače, govorio je o željama i potrebama kupaca u Hrvatskoj, ističući mogućnosti implementacije rješenja s drugih tržišta uz prilagodbu lokalnim potrošačkim navikama. Jean Jacques Vandenheede, futurolog i specijalist za trendove u maloprodaji, istaknuo je potrebu stavljanja kupca u fokus i razumijevanja tržišta na kojem poduzeće posluje.
Drugi dio konferencije je bio posvećen trenutnim poslovnim rezultatima i aktualnostima u Konzumu te smjernicama za naredno poslovno razdoblje, a zaposlenicima su ih prezentirali predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić te članovi Uprave Zoran Mitreski i Uroš Kalinić.
„Ovakve su konferencije ključne za razvoj i napredak Konzuma i stoga ih redovito organiziramo s ciljem da zaposlenicima pružimo priliku za razmjenu ideja i iskustava te raspravu s vodećim stručnjacima u maloprodaji na svjetskoj razini koji s njima dijele svoja znanja. Na taj način imamo mogućnost pratiti svjetske trendove prilagođavajući ih našem tržištu, kao i razvijati vlastite snage i prednosti. Svjesni smo da samo kontinuiranim ulaganjem u svoje zaposlenike, jačanjem njihovih znanja i kompetencija te praćenjem novih standarda i tehnologija možemo zadržati poziciju lidera na tržištu“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.