To je to što me zanima!

INA obnovila dječje igralište u Koprivnici, mališani oduševljeni

Ideja se rodila u INA-i koja je pokrenula Facebook kampanju za opremanje dječjih igrališta i parkova u zemlji zajedno s gradovima koji dobiju najveću podršku od svojih građana
Vidi originalni članak

Pedesetak mališana iz koprivničkog Dječjeg vrtića Tratinčica u pratnji teta u srijedu u 9,30 sati na obnovljenom dječjem igralištu na Trgu kralja Tomislava, pjesmom je dočekalo koprivničkog gradonačelnika Mišela Jakšića i predstavnika INA-e, Borka Butorca.

Gradonačelnik Jakšić je riječima dobrodošlice pozdravio predstavnike naftne kompanije koji su obnovu dječjeg igrališta u jednom od najvećih gradskih stambenih blokova, na radost najmlađih uložili 200.000 kuna bez PDV-a.

- Najveća hvala INA-i, ali i svim građanima Taraščice i cijele Koprivnice koji su s nekoliko tisuća lajkova omogućili da ovaj kvart na natjecanju dobije 10 novih sprava za igranje. Po reakcijama na Facebooku, ali i onima u kompaniji koja nam je darovala pomagala, pokazalo se da je ova pozitivna priča uspješno privedena kraju. Kad vremenski uvjeti dozvole, krećemo s hortikulturnim uređenjem samog okoliša. Ovo je sjajno buduće dječje okupljalište gotovo u srcu Koprivnice - pojasnio je prvi čovjek Koprivnice.

Koprivnica u svim kvartovima ima 35 igrališta i to Grad redovito održava. Bilo na način da postavi nova igrala ili obnovi stara. Jakšić se pohvalio da se i preko brojnih dječjih igrališta vidi kako grad diše, ali iz godine u godinu raste, uz obećanje da će se taj trend ulaganja i izgradnju novih igrališta nastaviti. Direktor prodajne operative INA-e, Borko Butorac, naglasio je kako kompanija nastoji biti odgovoran i aktivan član zajednice.

- Koprivnica je izabrana s razlogom jer su po mnogočemu prvi ili među vodećim gradovima u Hrvatskoj, a to prepoznaju i Koprivničanci jer su oni svojim brojnim lajkovima u Facebook kampanji „dovukli“ pomagala u svoj grad - naglasio je Butorac, prije nego je zajedno s Jakšićem otvorio igralište.

Ideja se rodila u INA-i koja je pokrenula Facebook kampanju za opremanje dječjih igrališta i parkova u zemlji zajedno s gradovima koji dobiju najveću podršku od svojih građana. Koprivnica je prva u Hrvatskoj koja je ostvarila ovu potporu. Kompanija tijekom ove godine kroz razne vidove i kampanje podržava slične akcije, u koje će uložiti više od milijun kuna.

Uz podravsku metropolu još će pet gradova dobiti po 200.000 kuna u neto iznosu za istu namjenu.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • maf 26.06.2019.

    Ina obnovila,a po radnicima pumpi se ponašaju kao da su .....itd

  • maestro2 26.06.2019.

    Niste ste udostojili otići i uslikat park ili je "park" samo ova klackalica?

Komentiraj...
Vidi sve komentare