U sklopu poduzetničkog natječaja "Pametnom idejom do uspjeha" donosimo vam članke, intervjue i savjete stručnjaka o važnim poduzetničkim temama i izazovima poduzetništva.
Poneseni vrlo dobrom idejom mnogi osnivaju tvrtke, no praksa i teorija neumoljivo govore kako je za sam uspjeh potrebno mnogo više od samog početnog zanosa i volje za radom. U seriji članaka koji prate natječaj "Pametnom idejom do uspjeha" objasnit ćemo vam osnovne pojmove koje morati znati, razumjeti i primijeniti ako ste sigurni je vaš životni odabir – postati poduzetnik.
Teme koje ćemo obraditi u člancima su:
Što čini dobru poslovnu ideju?
Kako organizirati tim koji će raditi s nama?
Kako analizirati tržište?
Kako izraditi kvalitetan poslovni plan?
Prva tema su ideja i tim. Što moramo znati o ovim segmentima poduzetničkog pothvata? Saznajte u nastavku.
Poduzetnička ideja – faktor od kojeg sve kreće
Sama poslovna ideja koju smatrate dovoljno originalnom i inovativnom nije sama po sebi dovoljna za uspješan posao. Da je tako, svatko tko bi se ujutro probudio s briljantnom idejom već bi se odavno obogatio. Ključ uspjeha leži upravo u tome da shvatite kako poboljšati, unaprijediti i naposljetku realizirati svoju ideju. U današnjim uvjetima žestoke konkurencije i zasićenog tržišta, za svaku tvrtku koja želi uspjeti ili barem zadržati razinu održivog uspješnog poslovanja bitna su neprestana poboljšavanja kvalitete proizvoda i usluga. Pitanje koje se nameće mnogim poduzetnicima početnicima je: treba li moja ideja biti inovativna ili samo mora riješiti već postojeću potrebu na tržištu?
Pravi tim kao ključ poslovnog uspjeha?
Osim što je za uspješno poslovanje važno posjedovati stručna znanja, jednako je važno ostvariti i brojna poslovna poznanstva. Ako je suditi po staroj poslovici ''Više glava donijet će više dobrih odluka'', značaj timskog rada u današnje vrijeme još je jasniji. Iako pojedinac sam može zahvaljujući svojem iskustvu i disciplini postići zavidne rezultate, za nešto više ipak je potrebno znati okupiti prave suradnike.
Kvaliteta ispred svega
Osmišljavanje i predstavljanje ideje i znanje o tome kako ju realizirati ključne su stanice na putu svakog poduzetnika. Nakon toga slijedi daljnji razvoj ideje te biranje pravih suradnika koji nam svojim trudom i znanjima mogu pomoći u dostizanju cilja svakog tko se bavi poduzetništvom – uspjeha i profita. U sljedećem članku bavit ćemo se temama analize tržišta i izrade kvalitetnog poslovnog plana.