To je to što me zanima!

HZJZ ima virtualnog asistenta koji odgovara na sve o virusu

Kontaktirali smo HZJZ i kroz tjedan dana razvili virtualnog asistenta koji će smanjiti opseg telefonskih upita zabrinutih građana vezano uz simptome COVID-19, rekla nam je voditeljica projekta, Barbara Slopko
Vidi originalni članak

Hrvatski zavod za javno zdravstvo otvorio je službenu Facebook stranicu koja informira širu javnost te tako znatno olakšava rad epidemiologa i drugih zdravstvenih stručnjaka aktivno uključenih u borbu protiv koronavirusa. 

Radi se o chatbot aplikaciji, odnosno računalnom programu dizajniranom za za komunikaciju s ljudima te pomaže odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu.

Funkcionira tako da korisnik pošalje upit, a chatbot automatski odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci – jer je već prethodno naučen kako da odgovori.

Osim što štedi vrijeme, informira sve zainteresirane korisnike te se oni osjećaju ugodnije pitati kad imaju saznanje da će biti odgovoreno u bilo koje vrijeme na sva njihova pitanja.

- Kao agencija, bavimo se izradom chatbot sustava za naše klijente i pratimo tu scenu. Tako smo i prošlu srijedu vidjeli vijesti kako, primjerice, Microsoft radi Chatbot za SAD, a slična rješenja se pojavljuju i u Španjolskoj, Engleskoj i Indiji. Odlučili smo iskoristiti naša znanja u kreiranju chatbota za pomoć hrvatskim zdravstvenim djelatnicima. Kontaktirali smo HZJZ i kroz tjedan dana razvili virtualnog asistenta koji će, nadamo se, smanjiti opseg telefonskih upita zabrinutih građana vezano uz simptome COVID-19 i upite o načinu samozaštite od virusa. Dodatno vjerujemo kako će chatbot umiriti građane koji će moći dobiti odgovore na svako svoje pitanje u roku od nekoliko sekundi - rekla nam je voditeljica projekta, Barbara Slopko iz marketinške agencije. 

Chatbot aplikacija tako omogućuje brže povezivanje korisnika i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a ukoliko se pokaže potreba za dodatnim pojašnjenjima, korisnik uvijek može kontaktirati stručnjake i epidemiologe putem upita na dežurne telefone u pozivnim centrima koji su objavljeni na www.hzjz.hr stranici.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • 03.04.2020.

    Hrvatska ima preko 1 000 000 umirovljenika i na njih se ne odnosi ova anketa. Glupo do dna. Na primjer pitanje obavezno gdje odlaziš, a nema NIGDJE. Ili pitanje poslodavac i plaća. Za umirovljenike ništa. Za mene osobno glupa anketa, ili su u naslovu mogli staviti ANKETA samo za zaposlene.

  • 03.04.2020.

    Ovaj bot je diskriminacija prosječnog adezeovca i esdepeovca. Želim da i oni imaju pravo na informaciju!

  • Dora 03.04.2020.

    A kaj s onima koji nemaju i ne koriste društvene mreže? Nisu li to mogli drugačije osmisliti kroz neku web aplikaciju dostupnu svima?

Komentiraj...
Vidi sve komentare