Dok proizvodnja traje on ne zna za predah, a kada završi s proizvodnjom odmah se zaputi na golf, bilo trenirati ili igrati, otkriva najpoznatiji hrvatski proizvođač slavonskog kulina Tomislav Galović s kojim je Poslovni dnevnik razgovarao ovaj tjedan, baš uoči odlaska na jednu inozemnu golf destinaciju.
Do listopada i početka proizvodnje, kaže, ne želi sjediti po cijele dane, a golf je uostalom i odličan medij za promovirati kulin i upoznati moguće kupce, posebno u Sloveniji, Austriji, Italiji.
Nakon što je već osvojio London u kojem svoj Kulin prodaje po vrlo visokoj cijeni, Galović sada cilja na Beč.
- A znate zašto? Beč je po kilometrima bliži nego Split, usto konzumacija suhomesnatih proizvoda u Splitu ovisi o sezoni i turizmu, u Beču traje cijelu godinu. Osvajanje Beča postalo mi je opsesija, a osim toga tamo je PDV 10 posto što znači da sam već u startu konkurentniji nego na domaćem terenu s PDV-om od 25 posto. Projekt Beč u partnerstvu je s Gordanom Mohorom i s obzirom na sve obveze koje stoje pred nama otvaranje trgovine planiramo početkom 2016. Uz moj kulin, kobasice, mast, slaninu i čvarke Bečanima ćemo nuditi još Zigante program, paški sir, te lepezu vrhunskih hrvatskih vina i maslinovih ulja, sve pod motom 'Najbolje iz Hrvatske' - kaže hrvatski kralj kulina.
Iskoristi li baš sve od svinje, koja mu je izvozna strategija, pomaže li država poduzetnicima te koji su mu daljnji planovi pročitajte OVDJE.