To je to što me zanima!

H&M smanjenim troškovima nadoknadio slabiju prodaju

Početak godine pokazuje da smo poduzeli daljnje korake prema cilju postizanja operativne marže od 10 posto već iduće godine, rekla je izvršna direktorica Helena Helmersson
Vidi originalni članak

Švedski maloprodajni lanac H&M izvijestio je u četvrtak o skoku operativne dobiti u prvom poslovnom kvartalu zahvaljujući smanjenim troškovima koji su nadoknadili slabiju prodaju u uvjetima visoke inflacije.

U prvom fiskalnom tromjesečju koje je završilo u veljači operativna dobit dosegnula je 725 milijuna švedskih kruna (69,73 milijuna dolara) i bila je za gotovo 60 posto veća nego u istom razdoblju prošle fiskalne godine.

VINTAGE PRIČA Kako je baloner iz vojnih redova ušao u modnu povijest kao jedan od ključnih elemenata

Marža operativne dobiti istodobno je porasla s 0,9 na 1,3 posto, izvijestila je švedska tvrtka.

Neto prihod iskazan u domaćoj valuti porastao je za 12 posto, na 54,87 milijardi kruna. Iskazan u lokalnim valutama bio je veći za tri posto.

Ako se izuzmu Rusija, Bjelorusija i Ukrajina, povećanje je iznosilo 16 posto u krunama i sedam posto u lokalnim valutama, navodi se u poslovnom izvješću.

"Početak godine pokazuje da smo poduzeli daljnje korake prema cilju postizanja operativne marže od 10 posto već iduće godine", rekla je izvršna direktorica Helena Helmersson, prema priopćenju.

DIVAN DIZAJN Element vode u kolekcijama: Od tekstila koji nalikuje valovima do ikona podvodnog svijeta

Tvrtka je objavila i da je nova procjena njezina većinskog udjela u platformi za rabljenu odjeću Sellpy povećala zaradu grupe za oko milijardu kruna.

Sellpy, u kojem još uvijek ima 79,84 posto udjela, sada je dio grupe, navodi se u priopćenju.

Upravni odbor zatražio je dozvolu dioničara za otkup dionica u vrijednosti do tri milijarde kruna, naznačivši ipak da planira prvo analizirati razvoj poslovanja i tek tada odlučiti hoće li je iskoristiti.

OUTFIT DANA Traperice visokog struka: Hit su komotne hlače široke forme

"Vanjski čimbenici koji utječu na troškove nabave kontinuirano se poboljšavaju, rad na programu troškova i učinkovitosti odvija se punom parom, a mnoge naše promjene iz proteklih godina počinju donositi rezultate", rekla je Helmersson.

H&M je pokazao da troškove polako stavlja pod kontrolu, no i dalje muku muči s konkurencijom, uključujući glavnog rivala Inditexa, vlasnika Zare,, i rastuće online trgovce kao što su SHEIN i Temu, primjećuje Reuters.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare