To je to što me zanima!

Gužve na cestama za more, kolone duge i po 5 kilometara

Na autocestama A1 i A6 promet je gust i mjestimice se odvija u kolonama. Na naplatnim kućicama nema zastoja, a promet je pojačan i na graničnim prijelazima
Vidi originalni članak

Hrvatski autoklub (HAK) vozače poziva na oprez i strpljenje. Naime, iako su s autoceste A1 kod odmorišta Modruš u smjeru Splita uklonjena vozila koja su sudjelovala u prometnoj nesreći, promet se odvija otežano zbog gužve. Zbog kolone duge pet kilometara, ograničenje brzine na tom dijelu dionice trenutno iznosi 80 km/h. 

Na istoj autocesti između Zagreba i Bosiljeva u smjeru mora promet je također pojačan. Pred naplatom Lučko nema dužih čekanja, a pojačan promet uz moguće kolone tijekom dana se očekuje na Jadranskoj magistrali, posebice na dionici Split - Omiš - Makarska, te na riječkoj obilaznici, autocesti A7 (Sveti Kuzam - Šmrika), Krčkom mostu i na cestama u Istri

Na autocesti A6 Rijeka - Zagreb između Kikovice i tunela Tuhobić promet usporava jak vjetar. Magla smanjuje vidljivost u Lici, a ima je i na autocesti A1 između tunela Mala Kapela i čvora Gospić

Zabrana prometa za teretna vozila najveće dopuštene mase iznad 7,5 tona na snazi će biti od 12 do 23 sata na svim važnijim državnim cestama u priobalju, javlja HAK. 

Što se graničnih prijelaza tiče, promet je pojačan u Slavonskom Brodu, Rupi, Staroj Gradiški, Županji, Bajakovu, Macelju, Zatonu Doli i Gornjem Brgatu. 

Trajekti i katamarani plove redovito, a pojačan priljev vozila prisutan je u trajektnim pristaništima prema Pagu i Rabu

Idi na 24sata

Komentari 7

  • 10.08.2015.

    Velik je luksuz imati treću traku (zaustavnu) na potpuno ravnom terenu! Rješenje je u nekoliko stvari: dodavanje treće vozne trake na dionicama autocesta na kojima se rade čepovi ili pretvaranje zaustavne trake u voznu traku tamo gdje je ravan teren i gdje se u slučaju potrebe vozilo može zaustaviti npr na šljunku uz cestu. Koliko sam vidio u stranim zemljama, autoputevi imaju tri vozne trake bez zaustavne trake gdje je teren ravan uz cestu, npr. sjeverna Italija. Kao drugo treba rasteretiti Lučko i napraviti nekoliko ulaza i izlaza na autoput A1. I kao treće, treba uvesti vinjete.

  • komentatorica_1 10.08.2015.

    Drugi put letite avionima na odredišta na nebu gužva i nema vrućine

  • Matija ZFĆuković 09.08.2015.

    kome sad da ići nekamo po ovim vrućinama

Komentiraj...
Vidi sve komentare