To je to što me zanima!

Grije se samo na drva, a dobila račun za plin od čak 3700 kuna

‘Malo smo se zabunili’. Sanji Peleš iz okolice Osijeka službenik u HEP Plinu na žalbu zbog visokog računa odgovorio je: “Svakom se greška može dogoditi”
Vidi originalni članak

Građani su u panici. Masovno nam javljaju da su dobili velike račune za potrošnju plina za prosinac prošle godine. Sanja Peleš iz Tenje kraj Osijeka jedna je od njih.

Umjesto uobičajenih 100-tinjak kuna dobila je račun od nevjerojatnih 3715,55 kuna. Požalila se u osječkom HEP Plinu i za nekoliko dana na njezinu podstanarsku adresu u Ulici Antuna Mandića u Tenji stigao je novi račun. Ovaj put su izračunali da je Sanja potrošila plina u vrijednosti 120 kuna.

- Kad smo dobili račun, bili smo više bijesni nego šokirani. Vrlo dobro znamo kolika je naša mjesečna potrošnja i nije bilo šanse da smo mogli toliko potrošiti plina koliko su oni naveli. Naime, nije mi bilo teško odmah odjuriti do brojila i zapisala sam stanje potrošnje plina na dan kad je pristigao račun. Prema brojilu, potrošili smo samo 28 kubika. A oni su na računu naveli da smo potrošili čak 1023 kubika - ispričala nam je Sanja Peleš.

Plin koriste samo za kupanje

Svoju samouvjerenost Sanja je zasnivala na činjenici da oni plin koriste samo za kupanje. Griju se na drva.

- Odmah sam ih nazvala, no bio je već kraj radnog vremena, te su mi rekli da ih nazovem u ponedjeljak. U ponedjeljak mi je trebalo nekoliko sati da se netko od njih uopće udostojio odgovoriti na moj telefonski poziv. Kad sam im objasnila koliki sam dobila račun za plin, samo su mi odgovorili da ‘ne znaju što se dogodilo, ali sigurno je greška’! Nisu mi se čak ni ispričali. Zaprijetila sam im da ću ih dati u novine, a oni su mi odgovorili da se ‘svakome može dogoditi greška’. Najavili su da će mi poslati novi račun, ali ni u tom slučaju nisu smatrali da se treba barem ispričati - kaže Sanja Peleš.

Dva dana kasnije, u srijedu, Sanja je dobila novi račun, i to u očekivanom iznosu.

U osječkom HEP Plinu kažu da je do pogreške došlo zbog pogrešnog očitanja brojila te da je cijela zbrka nastupila zbog “jedne nadodane znamenke”. 

- Znate, u našem sustavu je 72.000 potrošača i moguće je da nekad i mi pogriješimo. Mi smo oštećenicima poslali novi račun, a nadam se da su im stigle i riječi isprike zbog neugodnosti koje su pretrpjeli - objasnili su u osječkom HEP Plinu.

HERA zatrpana prigovorima građana na previsoke račune

Hrvatska energetska regulatorna agencija primila je puno prigovora kupaca s područja Vinkovaca, Osijeka i Slavonskog Broda na iznos računa za isporučeni plin tijekom prosinca 2013. Prve analize upućuju na to da je do značajne razlike u iznosima računa došlo zbog razmaka između dva očitanja, kažu u HERA-i i dodaju da se kvaliteta isporučenog plina svakodnevno prati.

Idi na 24sata

Komentari 219

  • IvanaJurčić Mirosavljević 02.02.2014.

    I mi smo dobili velik račun za 12.mj!! 70% veći nego za 11.,a temperature skoro pa iste u ta dva mjeseca!!Bitno je ako ne platite jedan račun na vrijeme dođu vam kući sa nalogom za isključenje!!Ali mogu vam reći da ih sada nema,jer nismo platili taj za 12,a samo ih čekam da dođu!!!od tada redovno pratim brojilo i upisujem potrošnju,i sad ispada da je račun za 1.mj.manji 20% nego onaj u 12-om.,pa mislim stvarno!!!

  • MarkoRaos 02.02.2014.

    Da moja firma tako ispostavi račun nekom klijentu mogao bi me tužiti za pokušaj prevare. Meni je posve jasno da je tu u pitanju kazneno djelo, a ovo "joj zabunili smo se" bi trebali pjevati istražnom sucu.

  • odlazite 01.02.2014.

    jedini nacin da se prezivi u ovoj cudnoj zemlji je da postanes sto neovisniji korisnik "drzavnih proizvoda" a za namete e to ce mo se trebati izboriti bojim se na ulici

Komentiraj...
Vidi sve komentare