To je to što me zanima!

Gradi se 12,2 km nove pruge u vrijednosti od 203,4 mil. kuna

Pruga se gradi na dionici Gradec - Sv. Ivan Žabno. Time se putovanje, koje je dosad za lokalno stanovništvo trajalo 1. 45 sati planira skratiti na sat vremena
Vidi originalni članak

Hrvatska dobiva 12,2 km nove pruge vrijedne 203,4 milijuna kuna na dionici Gradec - Sv. Ivan Žabno. Time se putovanje, koje je dosad za lokalno stanovništvo trajalo 1. 45 sati planira skratiti na sat vremena.

- Ovo su prvi kilometri pruge koju gradimo nakon 50 godina. Zadnja dionica koja je bila građena na potezu Zadar - Knin radila se 1967. Ovim projektom dobit ćemo kroz dvije godine i potpuno nova željeznička stajališta s nadstrešnicama i parkiralištima - rekla je predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša.

Goran Stanzl/PIXSELL

Na ovom projektu radi se od 2003.,  a prvi vlakovi prugom bi trebali proći 2017. Dok je premijer Zoran Milanović zajedno s ministrima Sinišom Hajdašem Dončićem i Brankom Grčićem podupirao svojom prisutnošću potpise ovih ugovora, ponuditeljima i nadzornicima radova ispred zgrade HŽ Infrastrukture ljudi, očito dobro upućeni u stanje u HŽ-u dijelili su letke na kojima su opisali 'drugu stranu medalje'.

Goran Stanzl/PIXSELL

Između ostalog su naveli da je HŽ Putnički prijevoz donio odluku o djelomičnom ukidanju direktnih vlakova iz Zagreba za Bjelovar od 7. rujna 2015.

- Znate li da je HŽ Putnički prijevoz neodržavanjem u tri godine uništio flotu dizel motornih vlakova te umjesto njih putnike svakodnevno voze privatni autobusi do Osijeka, Županje, Vukovara, Varaždina, Bjelovara, Zadra- stoji u letku.

Ističu kako država daje 505 milijuna kuna godišnje za pružanje usluga željezničkog prijevoza putnika, a s tim se novcem plaćaju privatni autobusi.

Osim, što nedostaje vlakova, pišu da nedostaje i strojovođa pa se pitaju hoće li HŽ putnike novom prugom prevoziti odnosno slati e-mailovima na odredište.

Goran Stanzl/PIXSELL

Premijer je hvaleći ovaj projekt rekao kako je Hrvatska lani uspjela izvući iz EU fondova 200 mil eura plusa. I ovaj projekt se financira EU novcem i to 85 posto.

- Željeznice su nam silno zaostale i zato svaka čast svima na dobro odrađenom poslu. Ovo nije najveća investicija u Hrvatskoj, ali je simbolično važna - zaključio je premijer.

Goran Stanzl/PIXSELL




Idi na 24sata

Komentari 41

  • Google555 04.10.2015.

    metar pruge 16500 kuna??? opet netko bere pare

  • pewpewkv1s 30.08.2015.

    Kakvo pranje novca, kao i ove raznorazne ceste... ne znam kome to gradite, ako se ovako nastavi ljudi neće imati novca ni voziti se vlakom, a kamoli imati potrebu kuda ići jer posla neće imati, isto tako i cestama.. uložite u proizvodnju, ulozite u tvornice ! Smanjite namete i dajte ljudima da rade !

  • Prva Proleterska 27.08.2015.

    Kad odbiješ onih 25km Knin -Lićka Kaldrma , zaraslo u travu 25g , još uvijel je tu minus 12 km !!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare