Nakon mjeseci napornih proba i dvije generalke u Gradskom kazalištu Gavella, zagrebačka glumica Natalija Đorđević (39) u petak će zaigrati u predstavi “Bojim se da se sada poznajemo”. Predstava je nastala prema tekstu Ivora Martinića, a pod okriljem projekta Art of Ageing, u koji je uključeno osam europskih gradova. Budući da Zagreb surađuje s njemačkim Heidelbergom, redatelj predstave je mladi Nijemac Dominique Schnizer (33), a uz Nataliju, u postavi su Filip Križan, Ivana Bolanča i Irena Tereza Prpić,
Express: U fokusu priče je kraj ljubavnog odnosa, kroz koji se ispituju događaji u prošlosti, istina i kakav je naš odnos prema onom što se uistinu dogodilo. Koja je vaša uloga u predstavi?
Da, glavni lik prekida sa svojom djevojkom i zbog šoka izmašta dvije žene koje su dva pola, dva karaktera njegove bivše. Jedna je racionalan, prizemljeni tip koju igra Irena Tereza Prpić, a ja sam njezin egzaltiran, woodyallenovski, fatalni dio. Obje nas prizove nakon što ostane sam u tom stanu. Pod krinkom da mu pomažemo prebroditi prekid, mi ga izluđujemo jer smo utvare kojih se ne može riješiti.
Express: Kako ste se snašli u ulozi egzaltirane, fatalne žene?
Dobro mi je legla uloga jer mislim da svatko u sebi nosi dozu ekscentričnosti i dramatičnosti i naročito mi se sviđa što se u radnji isprepliću stvarnost i mašta. Glavni lik trudi se taj prekid poetizirati i privesti nekom logičnom kraju, ali se ne može sjetiti najvažnijeg trenutka veze - kad joj je rekao da je voli. Zato se i ovaj projekt, koji se zove Art of Ageing, (umjetnost starenja) može shvatiti i simbolično jer je atmosfera protkana osjećajem da su likovi, iako fizički mladi, zapravo psihički stari i da zrelost i umor od života nemaju veze s godinama. Počinju se miriti sa situacijom, a mislim da kad se čovjek počne miriti s životnim okolnostima postaje zapravo star.