U samoizolaciji je 10 i pol tisuća djece, a pozitivno je malo više od tisuću djece i 200 djelatnika škola. Ministar obrazovanja Radovan Fuchs tvrdi kako potrebe za nastavom na daljinu - nema, jer škole nisu žarišta. Ostaje pri tome da je škola ipak sigurnije mjesto za djecu nego da se nalaze izvan škole, javlja HRT.
No, stajališta o načinima održavanja nastave se mijenjaju. Tako ravnatelj OŠ Granešina Marijan Vulić smatra kako bi u Zagrebu škole trebale prijeći na C model, barem na dva tjedna dok se situacija ne stabilizira.
S druge strane, učiteljica iz OŠ Središće Iva Palčić Strčić smatra kako takav prelazak ne bi dobro utjecao na djecu, a to je pokazalo i iskustvo iz prošle školske godine kada je djeci nedostajala interakcija s učiteljima. Suzana Hitrec, predsjednica Udruge srednjoškolskih ravnatelja poručila je da treba pratiti trendove idućih dana.
Deana Bokić, ravnateljica 3. gimnazije Split kaže kako je najveći problem druženje učenika izvan škole te da bi online nastava imala smisla kada se učenici ne bi družili.
- Ako bi se družili i 'online' nastavu shvatili samo kao razlog za nedolazak u školu, onda je pitanje ima li to smisla - smatra ravnateljica.
Ministar dodaje, ako pošaljemo djecu kući, oni nisu u samoizolaciji, oni imaju slobodu kretanja:
- Oni će se posjećivati i družiti. I to je argument zašto proglašavanje zatvaranje škola na dva tjedna bez da se sve zatvori ne govori u prilog tome da se to treba napraviti.
Dakle, završava Radovan Fuchs - donese li Nacionalni stožer odluku o lockdownu- tada škole prelaze na model C ili nastavu na daljinu. Do tada - pratimo i zbrajamo.