To je to što me zanima!

Fuchs najavio rast plaća učitelja i profesora: Učenici će u školi boraviti od 8 do 14 ili 15 sati...

Istaknuo je i kako će za mjesec dana krenuti u rješavanje potrebnoga školskog prostora (619 školskih objekata) te napomenuo da će do 2028. taj problem biti riješen.
Vidi originalni članak

Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs izjavio je u nedjelju da će učenici u školi boraviti od 8 do 14 ili 15 sati, gdje će napisati zadaće pa roditelji više s njima ne moraju rješavati to pitanje, a naglasio je i da se u kurikulu ne radi o smanjenju sati informatike.

Jedan sat informatike od prvog do osmog razreda je obvezan, a informatiku imamo još jedanput kao međupredmetnu temu, izjavio je Fuchs za Dnevnik Nove TV.

REAKCIJA NA ODLUKU MINISTARSTVA Pobuna profesora: Skandalozna odluka, nema argumenta da se smanjuje satnica informatike

Podsjetio je da se dosad informatika od 1. do 4. razreda učila kao izborni predmet, a onda su od 5. razreda svi oni koji su učili izborni predmet počinjali od nule kao da je nisu učili.

KOMENTIRAO CJELODNEVNU NASTAVU Miletić : U reformu osnovnog školstva ide se 'zbrda zdola'

Ponovio je da se ne smanjuje opseg informatike kao takav. Sedamdeset posto djece je i dosad uzimalo informatiku kao izborni predmet i onda bi u petom razredu svi skupa, s onih ostalih 30 posto, počinjali ponovno učiti informatiku, napomenuo je Fuchs.

Evo koliko raste plaća...

Istaknuo je da je sad informatika obvezatan predmet od prvoga do osmog razreda.

Ministar Fuchs rekao je i da će u popodnevnom dijelu nastave, poslije 15 sati, raditi isti profesori te dodao da u tom vremenu može biti i informatika, ako je škola ponudi jer to neobvezatni dio nastave.

Djeca će u školi boraviti od 8 sati do 14 ili 14,30 sati, napomenuo je Fuchs i dodao da samo oni koji žele, mogu ostati do 17 sati, što je nešto kao produženi boravak.

KRITIKE NA OBRAZOVNU REFORMU: 'Šokiran sam i konsterniran da se u 21. stoljeću mesarskim nožem reže satnica informatike'

Pojasnio je i kako je taj dio vremena, dio kojeg biraju učenici, a škola im nudi jasne sadržaje.

U koncepciji cjelodnevne nastave, istaknuo je, profesori potrebni za te programe boravit će 45 minuta više, a zato će dobit u prosjeku preko 2 tisuće kuna više.

Plaća svih učitelja i profesora u školi bit će preko 10 tisuća kuna, rekao je ministar i dodao da će to biti povećanje plaća za otprilike oko 20 do 25 posto.

ZAŠTO REŽU INFORMATIKU? Svi detalji cjelodnevne nastave: Pobuna zbog informatike, kad će djeca jesti, što sa zadaćom...

Najavio je i dodatna pojašnjenja, jer je natječaj tek otvoren te najavio da će od ponedjeljaka intenzivno odlaziti u županije gdje će se razgovarati s osnivačima škola i ravnateljima.

Istaknuo je i kako će za mjesec dana krenuti u rješavanje potrebnoga školskog prostora (619 školskih objekata) te napomenuo da će do 2028. taj problem biti riješen.

Svim školama koje rade u jednoj smjeni, a nemaju riješeno pitanje dvorana i to ćemo riješiti, najavio je Fuchs dodavši kako za projekte škologradnje raspolaže s oko dvije milijarde eura.

DO 17 SATI U ŠKOLI ANKETA Manje informatike, šest novih predmeta... Slažete li se s cjelodnevnom nastavom?

Idi na 24sata

Komentari 152

  • 27.03.2023.

    Povecao je placu ravnateljima i to za 25 % a ucitelju 2%. Iznosim podatak samo da ljudi znaju. Eh ko vas nezna skupo bi vas platio. Sve ste uništili i sad uništite i djecu.

  • sky linee 27.03.2023.

    Pa toliko i jesu u školi

  • Vis@maior 27.03.2023.

    Satnica informatike treba biti prilagođena razvojnoj dobi djeteta. Dijete treba najprije razvijati temeljne vještine, poput govora, razvoja fine i grube motorike, socijalne vještine, a ne ih od malih nogu prikovati za ekrane. Zato danas u razredima od 1.-4. imamo klince s poteškoćama u govoru jer ih se ne potice na govor (logopedi su sve više traženi), poteškoćama u koncentraciji i pažnji (pamćenje kao u zlatne ribice, nisu u stanju zapamtiti najmanje upute), fina motorika nerazvijena (zbog prekomjernog buljenja u ekrane u ranoj dobi, umjesto škarica, bojica i olovke, nudile su im se tipke), mentalna zakržljalost (sposonost rjesavanja problema na nuli jer ih se od najranije dobi prikovalo za ekrane i problemi su bili rješavani pritiskom na tipku, a svi mi znamo da se problemi ne rješavaju pritiskom na tipku, već promišljanjem i donošenjem rješenja), ne znaju se nositi sa frustracijama pa su bijesni, ogorčeni, agresivni (već sa 6-7 godina!!!) jer su navikli da se sve rješava odmah i sada, instantno, pritiskom na tipku. Iz svih navedenih razloga, satnica informatike treba biti smanjena i prilagođena njihovoj razvojnoj dobi ako želimo odgojiti zdrave i mentalno stabilne generacije. Pametnije sigurno neće biti ako ih nakrcamo digitalijama, zato već imamo generacije digitalnih idiota nesposobnih za život...

Komentiraj...
Vidi sve komentare