Spektakularni most iznad kanjona Cetine kod Omiša još je jedan korak bliži dovršetku izgradnje. Nakon što su se neki dan izjednačili krakovi, zbog čije je nejednakosti izgradnja istog toliko atraktivna, preostalo je još 'samo' ga spojiti.
Riječ je o dionici Omiške obilaznice čija je ukupna procijenjena vrijednost izgradnje 358 milijuna eura, a most u bi trebao riješiti problem kilometarskih kolona koje se svakog ljeta stvaraju u Omišu duž magistrale od Splita do Omiša.
Različitu visinu inženjeri su objasnili još prošlog mjeseca, kad je isprva i bilo planirano spajanje, koje se tek nakratko odužilo.
- Kolegama sam još prije godinu dana govorio da će ljudi, kad vide faze gradnje mosta, misliti da smo nešto krivo izračunali. I to se i dogodilo. Naime, prilikom predzadnjeg naguravanja konstrukcije jedna strana mosta ostala je ispod druge i svi su odmah pomislili da smo nešto promašili - kaže Tomislav Cvetko (59), diplomirani inženjer građevinarstva, glavni inženjer na izgradnji mosta Cetina u Omišu.
To je patent talijanske tvrtke Maeg costruzioni s.p.a, a radi se o tome da se konstrukcija promjenjivog poprečnog presjeka potiskuje iz jednog i iz drugog tunela prema sredini, pojasnio je dipl. ing. Cvetko ne skrivajući oduševljenje zbog rada na zasigurno jednom od najambicijoznijih projekata u Hrvatskoj.
POGLEDAJTE VIDEO