Snažna eksplozija odjeknula je oko podneva na autocesti Rijeka - Zagreb nedaleko od Bosiljeva. Ferrari zagrebačkih registracija poput plamene kugle odletio je u zrak i završio u travi pokraj autoceste. Gorio je stravičnom brzinom. Sportska verzija Nissana zaustavila se 150 metara niže od mjesta na kojem je gorio Ferrari. U Nissanu su bila dva muškarca, koja su nakon nesreće i dolaska vatrogasaca, Hitne i policije nijemo stajala uz ogradu autoceste. Vatrogasci su gasili Ferrari koji je izgorio do neprepoznatljivosti. Dijelovi vozila bili su razbacani u krugu od stotinu metara.U automobilu je poginula djevojka Ivana Obad (20) iz Dubrovnika. Vozač Ferrarija Marin Čolak (26), poznati automobilist, preživio je jer je pukom srećom pri sudaru ispao iz automobila. Pronašli su ga uz cestu i prevezli u bolnicu. Samo je lakše ozlijeđen, pa su ga zadržali na traumatološkom odjelu. U bolnici su rekli kako je u šoku zbog nesreće. Svjedoci su, neslužbeno doznajemo, rekli kako su se Ferrari i Nissan utrkivali velikom brzinom. Divljali su po cesti, pretjecali ostale automobile, vozili slalom, ponašali se kao da su sami na cesti i kao da voze autoutrke. Čolak i djevojka te putnici iz Nissana navodno su putovali na testni trening na stazi Grobnik kraj Rijeke.
Znao je nagaziti na gas jureći Zagrebom
Automobilist Marin Čolak (26) prvi je hrvatski vozač koji se natjecao u prestižnom WTCC-u. Riječ je o svjetskom prvenstvu turističkih automobila, prema mišljenju mnogih drugom najprestižnijem kružnom natjecanju nakon Formule 1. S utrkama je krenuo vrlo mlad i to u Njemačkoj, uključujući njemačku Formula Renault i njemački kup Seat Leon. Kasnije se natjecao u nekim utrkama u Formuli Renault 2000., Eurocupu 2001. i 2002. U 2009. ulazi u prestižno WTCC prvenstvo sa svojim privatnim timom koji vodi njegov otac Nikica pod imenom Croatia Čolak Ingra Seat Team. Njegovi poznanici tvrde da je često u Ferrariju, registracijskih oznaka MARIN1, znao juriti Zagrebom i prolaziti kroz crveno na semaforima. U ožujku mu je bura okrenula kamion s opremom kraj Grobnika. Na internetu postoje filmovi njegove vožnje po zagrebačkim ulicama.
Čolak sudjelovao u prestižnoj WTCC utrci
Marin Čolak je prvi hrvatski vozač koji se natjecao u prestižnom WTCC-u. Počeo se utrkivati u vrlo mladoj dobi i to u Njemačkoj. Vozio je utrke i na Seat Leon Cupra kupu. Kasnije se natjecao u utrkama Eurocupa. Natjecao se 2008. godine u novoj Seat Leon Eurocup utrci, a godinu je završio kao viceprvak. Osvojio je utrku na Brands Hatchu, nakon čega je dobio priliku za natjecanje u WTCC utrci. Čolak je poznat po vožnji crvenim Ferrarijem, a na YouTubeu su objavili nekoliko snimaka njegove vožnje, od kojih je neke čak i sam snimio.