To je to što me zanima!

EU u borbi protiv dezinformacija

Kompanije za digitalno oglašavanje morale bi utvrditi kriterije za postavljanje oglasa i provjeravati stranice na kojima se oni postavljaju, predlaže Europska komisija
Vidi originalni članak

Facebook, Google i drugi tehnološki divovi moraju uložiti više napora kako bi što više ograničili izvlačenje materijalne koristi iz širenja dezinformacija uz pomoć oglasa, smatra Europska komisija.

Platforme bi trebale postrožiti kriterije za objavu sadržaja, a moraju ga i strože analizirati u slučaju monetizacije i dijeljenja prihoda od oglasa kako bi blokirale aktere koji sustavno objavljuju tekstove označene kao dezinformacija, prema dokumentu EK u koji je Reuters dobio uvid.

UŽIVO: SVE O KORONA VIRUSU Malta turistima daje 200 eura ako ostanu barem tri dana

Iste obaveze vrijedile bi i za manje društvene mreže i usluge pretraživanja, razmjene poruka i oglasa, te za tvrtke za digitalno oglašavanje, komunikacijske agencije i kompanije za internetsko plaćanje.

Obuhvatile bi i kompanije za internetsko plaćanje, platforme za internetsku trgovinu i sustave crowdfundinga, pokazuje nacrt prijedloga EK.

VIDEO: TOMAŠEVIĆEVA PRESICA 'Naše je pravo imenovati nove pročelnike. Preustrojit ćemo Gradsku upravu, bit će reda'

Kompanije za digitalno oglašavanje morale bi pak utvrditi kriterije za postavljanje oglasa i provjeravati stranice na kojima se oni postavljaju, predlaže EK.

Politički oglasi morali bi biti jasno označeni kao plaćeni sadržaj, dodaje Bruxelles, skicirajući i ključne pokazatelje poštivanja kriterija kako bi vlasti mogle provjeravati ispunjavaju li tvrtke svoje obveze.

UDALJAVA SE OD EU Europska komisija i parlament složni: 'Turska bi trebala bolje definirati kakav odnos želi s EU'

Bruxelles time želi otkloniti nedostatke u važećem dobrovoljnom kodeksu za suzbijanje dezinformacija iz 2018. godine, koji su prihvatili Google, Facebook, Twitter, Microsoft, Mozilla i TikTok.

"Kodeks nije osigurao dovoljan napredak posebno u demonetizaciji dezinformacija, budući da internetski oglasi i dalje potiču širenje dezinformacija", zaključuje Komisija u dokumentu.

ZAHVALIO ČLANOVIMA VLADE Europska komisija primila je naš plan oporavka. Plenković: 'Osigurat ćemo 47 milijardi kn'

Ažurirani kodeks bit će predstavljen javnosti 26. svibnja, a tvrtke će imati rok do kraja rujna da iznesu svoje prijedloge.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Science of the Lambs 21.05.2021.

    Sad mi je jasno zašto je 24sata pokrenuo plus+. Zato jer bi mogli ostati bez dosadašnjeg izvora prihoda.

  • mesidesi 21.05.2021.

    dezinformacija 24sata

Komentiraj...
Vidi sve komentare