To je to što me zanima!

E-Kontrola: HZMO uvodi novu digitalnu uslugu od 5. siječnja

E-Kontrola nadogradnja je postojeće usluge elektroničkog poslovanja HZMO-a Lana za uspostavljanje svih vrsta prijava za vođenje matične evidencije HZMO-a
Vidi originalni članak

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO) od 5. siječnja uvodi novu digitalnu uslugu za poslodavce, koja će pod nazivom e-Kontrola omogućiti jednostavnije poslovanje i bržu dostavu dokumentacije za postupak kontrole podataka.

Poslodavci (pravne i fizičke osobe) moći će putem nove e-Usluge elektroničkim putem HZMO-u dostavljati dokumentaciju potrebnu za postupak kontrole podataka o kojima ovisi ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja, te preuzimati zapisnik o kontroli u elektroničkom obliku, priopćio je u ponedjeljak HZMO.

E-Kontrola nadogradnja je postojeće usluge elektroničkog poslovanja HZMO-a Lana za uspostavljanje svih vrsta prijava za vođenje matične evidencije HZMO-a.

Uslugu na jednostavan način mogu koristiti postojeći i novi korisnici, ovlaštene osobe obveznika koji su već registrirani ili se prvi put registriraju u elektroničku uslugu e-Prijave Lana, bez potrebe dolaska na šaltere HZMO-a, a detaljne korisničke upute dostupne su na poveznici.

"Ovom uslugom dodatno moderniziramo proces kontrole podataka radi stvaranja pretpostavki za brže i jeftinije poslovno okruženje obveznicima doprinosa, pravnim i fizičkim osobama. Unaprjeđenjem digitalnog poslovanja i proširenjem e-Usluga također aktivno pridonosimo temeljnom poslovnom cilju HZMO-a, odnosno bržem ostvarivanju prava na mirovinu svih budućih umirovljenika", izjavio je ravnatelj Ivan Serdar.

E-Kontrola korisnicima osigurava jedinstven način obavještavanja o kontroli obveznika, digitalno prikupljanje i obradu propisane dokumentacije za kontrolu obveznika (rekapitulacija, popis radnika kojima se staž osiguranja računa s povećanim trajanjem i popratna financijska dokumentacija) te izradu i dostavu zapisnika o kontroli obveznika u elektroničkom obliku.

Novom uslugom digitalnog prikupljanja i obrade dokumentacije ubrzava se postupak kontrole podataka, smanjuju administrativni troškovi i aktivno pridonosi vladinu Akcijskom planu za administrativno rasterećenje gospodarstva u stvaranju jednostavnijeg i jeftinijeg poslovnog okruženja, poručuju iz HZMO-a.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare