To je to što me zanima!

Dukat predstavio novi dizajn loga i tetrapaka: Investicija vrijedna četiri milijuna eura

Iz Dukata ističu kako će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman čime će se dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao robna marka s najdužom baštinom u mljekarstvu Hrvatske
Vidi originalni članak

Dukat je u povodu obilježavanja više od stoljeća duge baštine u domaćem mljekarstvu predstavio novi dizajn Dukat mlijeka i jogurta, izvijestili su u srijedu iz Dukata najavljujući da će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman.

PROMO Dukat obilježava 10. obljetnicu projekta „VOLIM MLIJEKO!“ i pokreće pošumljavanja

Uz novi dizajn, kako su istaknuli, Dukat potrošačima predstavlja i novo, suvremeno pakiranje Dukat trajnog mlijeka u pakiranju tetrapak EDGE, investiciju vrijednu više od 4 milijuna eura.

Novo je pakiranje, kako navode, praktičnije za korištenje jer omogućava precizno izlijevanje, potpuno pražnjenje te lakše otvaranje i ponovno zatvaranje.

PROMO Dukat osigurao gotovo 900 tisuća kuna za pomoć stanovnicima Banovine

Iz Dukata ističu kako će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman čime će se dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao robna marka s najdužom baštinom u mljekarstvu Hrvatske.

- Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu - kazao je direktor Dukata Duško Glišić.

PROMO Dukat predstavio prvu liniju „pametnih“ jogurta

Istovremeno, novim, modernim i čistim dizajnom, kako je rekao, naglašava se prirodnost mlijeka kao savršene prirodne namirnice i njihove osnovne sirovine, a Dukat logotip zauzima središnju poziciju na pakiranju.

Podsjećaju kako je 1912. godine ova mljekara pokrenula organizirani otkup mlijeka na području Zagreba, a danas je najveći otkupljivač mlijeka u Hrvatskoj.

Više od 2.000 proizvođača mlijeka svakodnevno isporučuju mlijeko Dukatu, od kojih oko polovicu čine mala obiteljska gospodarstva.

- Mali proizvođači mlijeka danas čine čak 50 posto naših dobavljača mlijeka. Podržavajući i osnažujući mala obiteljska gospodarstva potičemo razvoj mljekarstva, ostanak mladih na selu te održivost života u ruralnim dijelovima zemlje - istaknuo je Glišić.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare