To je to što me zanima!

Drama: Nisu svi stigli pobjeći pred kruzerom od 65.000 tona

Neki su, kako se vidi na videu koji je snimao netko od putnika na MSC Operi, s koferima izlazili iz manjeg broda, no dosta njih ostalo je na brodu u koji je trenutak nakon toga udario kruzer od 65 tisuća tona
Vidi originalni članak

Kad su na kruzeru MSC Opera shvatili da ne mogu izbjeći sudar, pokušali su upozoriti ljude na turističkom brodu koji je bio privezan za mol u venecijanskom kanalu Giudecca, kao i ljude koji su se u tom trenutku našli na molu.

DRAMATIČNI VIDEO Sudar brodova u Veneciji: Ljudi u panici bježali pred kruzerom!

Neki su, kako se vidi na videu koji je snimao netko od putnika na MSC Operi, s koferima izlazili iz manjeg broda, no dosta njih ostalo je na brodu u koji je trenutak nakon toga udario kruzer od 65 tisuća tona dugačak 180 metara.

Nekoliko ljudi je završilo u moru, talijanski mediji pišu kako je petero lakše ozlijeđenih.

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Podsjećamo, kruzer i manji turistički brod sudarili su se u nedjelju u Veneciji, jedan čovjek ozlijeđen je na kruzeru, četvero ozlijeđenih je s manjeg broda. Prema posljednjim informacijama, svi su lakše ozlijeđeni.

VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Ima 65.000 tona, unutra su sportski tereni i kazalište

MSC Opera je kruzer koji je sagrađen 2004. godine. Može primiti 2600 putnika u 1000 kabina, broj posade kreće se oko 720. 

Težak je 65.000 tona, a dugačak je 280 metara. Ima 13 paluba, 9 su za goste, a maksimalna brzina mu je 21,70 čvorova.

U unutrašnjosti broda koji je visok 54 metra postoje kazalište, zabavni park, kasino, trgovine, noćni klubovi, restorani, sportski tereni...

Idi na 24sata

Komentari 31

  • 03.06.2019.

    Riječi ovog kapetana na kraju videa sve govore. Kriva je lučka uprava, očito je da nije bilo peljara za komandama, nego neki rođak kapetana Schetina, a čini mi se i da ovo nije mol za pristajanje kruzera....

  • POTPEC 02.06.2019.

    Ništa čudno. Grade se sve veći i veći brodovi, posada većinom na minimumu, a krcato nove tehnologije koja do kraja nije ni ispitana. A šta se tiče manevarskih sposobnosti tih velikih brodova vrlo je upitno. Nisu se nekada BEZVEZE bog manevarskih sposobnosti u lukama upotrebljavali tegljači, a kapetani su morali imati pilota na brodu. Međutim to je veliki trošak za takve kompanije koje gledaju na svaku lipu, a da na sigurnost putnika i posade ne gledaju jer se uzdaju u nove tehnologije.

  • zippysnake 02.06.2019.

    Dosa je kraj svita!! Tonemo polako, ali sigurno!! Jahve je rekao!

Komentiraj...
Vidi sve komentare