Trebam prokleti posao, rečenica je sve češće izgovara diljem svijeta. No, ta je rečenica prije nekoliko mjeseci nezaposlenom Jeffu Bakeru (48) iz Buffala u državi New York dala ideju. Propao mu je obiteljski posao i već je više od godinu dana nezaposlen. Odlučio je ujedniti svoje nezaposlene sunarodnjake i poslati jasnu i glasnu poruku - trebamo prokleti posao. Svjetska ekonomska kriza oduzela je posao milijunima Amerikanaca, a Jeffa je najviše zabrinula situacija na tržištu rada koja se tiče mladih ljudi. Kao osnivač pokreta cilja na dobnu skupinu između 20 i 24 godine, koja čini najveći broj nezaposlenih u Buffalu. Samo u SAD-u trenutno 2,6 milijuna mladih ljudi traži posao i ne može ga naći. Preračunato u omjer računica je da je tek svaki šesti mladi Amerikanac imao sreću da radi i od svoga rada živi. U pokretu mogu sudjelovati svi, donacijama, kupovinom majica sa logom pokreta i svim drugim načinima kojima podižu svijest cijelokupne nacije.
Kampanju na Facebooku podupire oko 9.000 ljudi no njihov je broj zasigurno veći. Brojni nezaposleni ostavljaju svoje poruke i šalju fotografije kako bi pokazali da podupiru cijelu stvar. Baker se nada da će kampanja ubrzo poprimiti nacionalne razmjere.
Jedan od plakata koji ponosno stoji na ulazu u Buffalo učinio je upravo ono što se od njega očekivalo. Privukao je pažnju predsjednika Obame koji u četvrtak posjetio jedno industrijsko postrojenje u Buffalu. Nakon obilaska govorio je pred okupljenima te kazao kako je svjestan problema koji muče Amerikance i napomenuo da je oporavak ipak počeo. Dodao je kako zna da narodu ekonomske računice stručnjaka ništa ne znače sve dok narod sam ne osjeti napredak i vidi novac u svojim novčanicima.
Jeff Baker se s predsjednikom ne slaže. Kao mali čovjek koji dijeli sudbinu sa milijunima nezaposlenih ljudi smatra da je bolja situacija još daleko i kaže kako će moći reći da je stanje bolje kada vidi napredak u svome gradu Buffalu kojeg je kriza prilično pogodila. Nada se da će pokretom 'Trebam prokleti posao' proširiti glas o problemima nezaposlenih i senzibilizirati javnost o lošem stanju na tržištu rada.