Ovaj cirkus oko izgradnje ophodnih brodova za pomorsku silu u Hrvata postao je težak za praćenje svakom iole prosječno upućenom promatraču. Nedovršeni brodovi zapeli su u poslovnom labirintu odnosa Ministarstva obrane RH i Brodosplita, koji se našao na korak od stečajne provalije. U zadnjoj epizodi te javne trakavice ministar obrane Mario Banožić decidirano tvrdi da su četiri poludovršena ophodna broda, koji čame u mračnim halama splitskog škvera, vlasništvo MORH-a. Dok s druge strane medijske fronte, vlasnik Brodosplita, daleko razgovorljiviji i uvjerljiviji Tomislav Debeljak, uzvraća “granatama” kako su nedovršeni brodovi u vlasništvu njegove tvrtke – Brodogradilišta specijalnih objekata. Šokantno je da čelni čovjek Ministarstva obrane veli jedno, dok se u javno dostupnim službenim dokumentima, točnije u upisniku brodova, crno na bijelo navodi da su brodovi u vlasništvu graditelja, čisti od bilo kakvih pravnih opterećenja države. Sam od sebe nameće se zaključak da Ministarstvo obrane nije zaštitilo “svoje” ulaganje (čitaj: novac naroda) u vidu hipoteke na ophodnim plovilima. Zašto? Teško je dati racionalan odgovor. Kad je u pitanju komunikacija s javnošću, posebno o važnim pitanjima kao što su skandali i krupne vojne nabave, dojma smo da MORH uglavnom živi u nekoj paralelnoj stvarnosti.