Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca, napisao je Dario Juričan u novoj objavi usmjerenoj prema zagrebačkom gradonačelniku.
Navodi kako je njegova ceremonija bila dostojanstvena i kratka, kako bi Zagrepčani mogli što prije koristiti ovaj infrastrukturni projekt, koji kako dodaje "većina prometnih stručnjaka smatra promašenim".
Ostatak objave prenosimo u cijelosti:
Junaci koji su najbolje znali sročiti ponudu za novi rotor bili su Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja (koja je u međuvremenu propala, pa je uletio Georad iz Makarske).
U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu - radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu.
Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mejlu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom!
Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava.
Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane.
Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija!
Jesmo li ih sve nabrojali?
Tu fali još samo jedno ime - European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU.
Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor.
Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec?
Dario Juričan, gradonačelnik svemira