'DOJENJEZAKON' kampanja je nastala u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo grada Zagreba. Cilj je kampanje osvijestiti majke o njihovim pravima i pravima njihove dojenčadi. Odnosno, da svaka majka ima potpuno pravo dojiti svoje dijete u javnosti.
POGLEDAJTE VIDEO:
Dojilje na zrinjevačkoj klupi
Dojilje su mogle dobiti i sve potrebne informacije i riješiti svoje dvojbe u razgovoru s primaljama, Rodinim savjetnicama za dojenje, patronažnim sestrama i drugim stručnim osobama.
Osim dojenja na javnim mjestima, cilj je potaknuti dojenje općenito, zbog osnaživanja imunološkog sustava dojenčadi.
Nisu se svi složili s kampanjom i podržali je. Naime, u javnim diskusijama neki su građani otvoreno govorili protiv javnog dojenja, jer to, po njima, treba biti potpuno privatna stvar majke i bebe.
Kampanje za poticanje dojenja ja javnim mjestima rade se diljem svijeta.