Po Banožićevom priručniku iz 2020. godine Hrvatima je među najdražim portalima onaj koji prodaje seks-igračke iz Indije, MySpace je među najpopularnijim društvenim mrežama, e-mail je jeftiniji od obične pošte...
Vidi originalni članak
E-marketing novi je priručnik nastao u izdanju Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, a kojeg je napisao doc. dr. sc. Mario Banožić za potrebe studenata preddiplomskog stručnog studija „Trgovine“ kako bi što lakše i uspješnije savladali nastavni proces iz kolegija E-marketing. Priručnik je prvenstveno namijenjen studentima Veleučilišta, ali zbog svoje originalne strukture mogu ga koristiti i studenti drugih ekonomskih studija u okviru proučavanja koncepta e-marketing, kako je to u predgovoru elektroničkog izdanja priručnika istaknula urednica dr. sc. Sanja Gongeta, prof. v. š, stoji na web stranicama vukovarskog Veleučilišta Lavoslav Ružička.