U Hrvatskoj su u prvih deset mjeseci ove godine prodana 56.142 nova putnička vozila, što je 12,6 posto više nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 49.855, dok je samo u listopadu prodano 4.360 vozila, što je rast od 18,2 posto, podaci su Promocije plus. Najviše novih putničkih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 7.579, što je 13,5 posto udjela u ukupnoj prodaji. Drugi je Volkswagen s prodajom od 6.514 jedinica i udjelom od 11,6 posto, treći je Renault (4.112 prodanih i udjel od 7,3 posto).
Toyota je četvrtom mjestu s 3.718 prodanih vozila i udjelom od 6,6 posto, a Opel peti. Taj je njemački proizvođač od početka siječnja do kraja listopada na hrvatskom tržištu prodao 3.523 nova automobila i drži 6,2 posto udjela u ukupnoj prodaji.
Škoda Octavia i dalje je najprodavaniji model. Taj je model u listopadu odabrao 291 kupac, a visoko drugo mjesto drži VW T-Cross sa 194 prodane jedinice. Treća je Dacia Duster (155 prodanih), a četvrti najprodavaniji Hyundai Tucson (129). Tek tri Vitare manje prodao je Suzuki, dok listu najprodavanijih zatvara Dacia Sandero (116).
Vrijedi spomenuti i da je, primjerice, u desetom mjesecu prodano 20 Tesli, te po jedan Bentley i Maserati.
Gotovo polovinu prodaje i dalje drže benzinci. Do kraja listopada prodano je 27.307 novih vozila na benzinski pogon ili 48,6 posto od ukupne prodaje. Hibridi s prodajom od 16.311 vozila drže gotovo trećinu tržišta, točnije 29,1 posto, treći su dizelaši koje je odabralo 9.658 kupaca, dobrim dijelom i onih više platežne moći. Električnih auta prodano je 1.727 ili 3,1 posto, a vozila na plin njih 1.139, odnosno dva posto.