Svaka čast iznimkama, ali kod nas je nastava informatike zapela na starim disketama
Povući ću paralelu i usporediti Hrvatsku sa Švedskom. U toj skandinavskoj zemlji postoje programi informatike u srednjoj školi za pripremu za nastavak obrazovanja u smjeru razvoja i programiranja računalnih igrica i igara odnosno aplikacija za pametne telefone (tržište postoji, traže se mladi ljudi sa znanjem). To je prava roba za izvoz. Ne treba ti niti šleper niti skladište, pa ni carina. Ali ipak, kod nas je informatika zapela na starim disketama.
Domagoj Lovas
Razredi su natrpani i teško pratim nastavu
o je pratiti nastavu u srednjoj školi kad je 32 đaka natrpano u malu učionicu. Od ta 32 možda ih deset želi naučiti gradivo na satu, a ovi ostali ili se ljubakaju ili su na mobitelu.
Od toliko đaka jedna skupina ima povlastice pa nisu obavezni biti na satu, a kad su na satu, onda se unose profesoru u facu. Kako onda raditi u tim uvjetima? Baš nikako. Nemaš koncentracije, zagušljiv prostor, i ako i netko razumije gradivo, ne želi ti ga pomoći objasniti jer svi se drže ko “bogataši”. Pa ti nauči ako ne razumiješ ili ne znaš. Ako ćemo o matematici, profesor smatra da smo mi svi najpametniji i da nama ne treba objašnjavati, pa tko razumije - razumije, a tko ne, ima jedinice. Jer ako slučajno kažeš da ne razumiješ, dobiješ “obrisač” i možeš se slobodno pokriti po glavi od srama. Pa zar je sramota ne znati i pitati nešto?
Petra
Obrazovni sustav u školama je zastario
S ovom postavom koja vodi ovo takozvano obrazovanje nećemo nikamo stići. Totalna iluzija je da je ovaj sadašnji kadar sposoban ponuditi bolje obrazovanje u Hrvatskoj.
Uobičajeni obrazovni sustav je zastario i ne prati duh vremena. Uvjeren sam da većina ljudi vidi kamo nas vodi ovakav školski sustav ili fakultetski program. Na što se zapravo svodi edukacijski program u tzv. obrazovanju? Vidljivo je u strukovnim školama (ali i ostalim) i na fakultetima da to nije istinsko obrazovanje nego se u tim ustanovama pripremaju kadrovi da dobiju radno mjesto uz dobru ili solidnu plaću. Svakako valja napomenuti da, iako se u škole uvode moderne tehnologije, neke škole još drže nastavu klasičnim putem - kreda, spužva pa i grafoskop. Takvim načinom obrazovanja svakako zaostajemo za naprednijim zemljama. Neću spominjati i opširno gradivo, koje djeci stvara probleme jer ne mogu sve stići naučiti. Ovakav način učenja napamet nije prihvatljiv. Moramo ako hoćemo bolje krenuti skroz ispočetka. Napravimo revoluciju školstva da bismo napredovali kao društvo.
Marijan Klemen
Teško je predavati kada djeca nisu zainteresirana
Upijati riječi profesora na satu znači pola posla obaviti. Ako učenik nije zainteresiran za predmet, ili ga muče druge preokupacije, onda je teško i profesoru.
una1
Informatika je neophodna djeci za budućnost
Informatika kao predmet trebala bi biti obavezna, a ne da se ukida i kao izborni predmet. Danas je informatička edukacija neophodna svoj djeci za njihovu budućnost.
Razmišljam_opažam
Djecu treba učiti informatici da budu naprednija
Informatika nam je budućnost za mlade a u gimnaziji je stave samo u prvom razredu. S takvim školskim programom ne možemo očekivati da mladi ostanu ovdje.
Danijela Č. S.
Trebamo zadržati djecu koja uče i osvajaju medalje
Bravo za gimnazijalce koji su osvojili medalje na Prirodoslovnoj olimpijadi u Argentini. Nadam se da će stečeno znanje iskoristiti ovdje a ne u inozemstvu.
Deshi Basara