Djeca, nažalost, imaju zdravstvenih problema zbog teških školskih torbi, pa vas još jednom molim, kao učitelje koji mogu autonomno i stručno prosuđivati, da prema mogućnostima koje imate na terenu pokušate maksimalno utjecati na rješavanje simbola zastarjelog školstva koje traži promjenu.
Stoji u pismu koje je ministrica obrazovanja Blaženka Divjak poslala nastavnicima i učiteljima.
- Organizirajte nastavu i dajte jasne upute učenicima što treba, a što ne treba biti u školskoj torbi za svaki dan - piše ministrica.
Također je napomenula kako je problem težine školskih torbi jedan od prvih problema s kojima se suočila pri dolasku na poziciju resorne ministrice te najavila testiranje korištenja digitalnih obrazovnih sadržaja.
- Osim što će iduće godine u pilot-projektu kurikularne reforme biti testirano i korištenje digitalnih obrazovnih sadržaja, ono što mi radimo s CARNetom u sklopu nacionalnoga pilot- projekta e-Škole je razvijanje digitalnih obrazovnih sadržaja (DOS) za učenike i učitelje STEM predmeta (kemija, biologija, fizika i matematika) u 7. i 8. razredima osnovnih škola te 1. i 2. razredima srednjih škola - napisala je Divjak. Naglasila je kako se novi materijali odlično dopunjuju u postojeće koji se nalaze na Edutoriju. Uvjerena je da sinergija organizacijske autonomije učitelja i poticaja od ministarstva može biti ključna u rješavanju problema s kojim se roditelji i djeca svakog dana susreću.