To je to što me zanima!

'Dionica smrti': Mjesto gdje je poginulo 10 ljudi bilo je kobno i za Proeskog i Dolores Lambašu

Vozači, ali i prometni stručnjaci za autocestu A3 kažu da je monotona. Prolazi kroz ravnicu i praktički nema zavoja ni tunela za razliku od A1 koja je za vozače ipak malo zahtjevnija
Vidi originalni članak

U nedjelju rano ujutro u stravičnoj prometnoj nesreći kod Slavonskog Broda život je izgubilo deset ljudi, a to je samo jedna u nizu velikih nesreća na dionici Novska - Okučani - Slavonski Brod autoceste A3 od niti 100 kilometara od ukupno 306 kilometara koliko je A3 duga od Bregane do Bajakova. Upravo je ta dionica već dobila naziv 'dionica smrti'.

U ožujku ove godine, također u ranim jutarnjim satima, kod čvora Okučani poginulo je četvero ljudi u prevrtanju kamiona srbijanskih registracija, a svi poginuli bili su migranti.

Zabio se pod kamion

U srpnju 2020. godine u teškoj prometnoj nesreći na autocesti A3, između Novske i Okučana u smjeru Lipovca, teške ozljede zadobilo je dvoje odraslih ljudi, dvoje djece lakše, dok je jedno dijete prošlo bez ozljeda. 

Kamionom naletio na dvije djevojčice

Teška prometna nesreća na odmorištu na autocesti A3 između Novske i Okučana iz 2019. godine, potresla je javnost. Vozač kamiona skrenuo je s autoceste na odmorište i smrtno ozlijedio dvije djevojčice, učenice sedmog razreda Osnovne škole Dalj koje su, zajedno sa svojim vršnjacima, autobusom krenule na ekskurziju u Sveti Filip i Jakov pokraj Zadra. 

Samo tjedan dana ranije, u sudaru kamiona i autobusa poginuo je vozač kamiona. U autobusu je lakše ozlijeđeno između 10 i 15 putnika, a u lipnju su, te godine, između čvorova Okučani i Novska u prometnoj nesreći također sudjelovali kamion i autobus. Tada je preminuo vozač kamiona, a osmero je putnika autobusa ozlijeđeno.  

Kobna 2018. godina

U listopadu i studenome 2018. godine je u teškim prometnim nesrećama ozlijeđeno 15 putnika. U ranojutarnjim satima početkom kolovoza sudarila su se dva kombija i osobni automobil. Devetero ljudi prevezeno je u bolnicu u Novoj Gradiški. 

POGINULI NA PUTU ZA KOSOVO Preživjeli putnici o trenucima strave: 'Čulo se vrištanje, majke su plakale, dozivale svoju djecu'

Jedan muškarac je poginuo, a drugi je teško ozlijeđen kada su se sudarila tri vozila između čvorova Kutina i Novska početkom lipnja 2018. godine.

Sletio autom u kanal

Dva mjeseca ranije je poginuo vozač automobila kada je sletio s ceste. Suvozačicu je Hitna prevezla u bolnicu u Novu Gradišku. U veljači iste godine je još jedan čovjek na sličan način izgubio život. Sletio je automobilom u kanal. 

Dva dana prije Božića 2016. godine između Okučana i Novske sudarila su se tri vozila. Jedan je čovjek poginuo, drugi je ozlijeđen. U studenom te godine s autoceste A3 kod Okučana je sletio mladi policajac. Nakon što je dijelom vozila prošao na travnatu površinu uz prometnicu, vozilo se počelo zanositi da bi se na kraju nekoliko puta prevrnuo. Mladom policajcu nije bilo spasa. 

U listopadu iste godine je, na autocesti A3 kod Okučana, poginuo 43-godišnjak koji je stajao uz svoj automobil. Na njega je naletio kamion registracijskih oznaka BiH. 

ŽRTVE STRAVE KOD SL. BRODA Sin poginulog vozača autobusa: 'Dobro da sam te zagrlio kad si krenuo na put, nedostajat ćeš...'

U svibnju 2016. godine je poginulo troje ljudi. Nesreću je uzrokovao vozač Toyote koji se vozio u suprotnom smjeru. Izravno se sudario s BMW-om u kojem su bila dva muškarca. Sva trojica su poginula. 

Na istoj dionici poginuli su Toše Proeski i Dolores Lambaša

Vjerojatno najpoznatija nesreća koja se na istoj autocesti nedaleko Nove Gradiške, tek nešto dalje od užasa koji se dogodio jučer, dogodila 2007. godine je ona u kojoj je smrtno stradao makedonski pjevač Toše Proeski.

Poznati glazbenik sa svojom menadžericom Ljiljanom Petrović i vozačem Georgijem Georgijevskim krenuo je u noći iz Skoplja za Zagreb. Vozeći autocestom Georgijevski je kod Nove Gradiške, zbog nepridržavanja razmaka, prednjim desnim dijelom osobnog automobila VW Touareg udario u zadnji lijevi dio automobila kojim je upravljao Beograđanin Slaviša Kuzmanović.

Od siline udarca automobil, u kojem se na mjestu suvozača nalazio Toše Proeski, zaokrenuo se i udario u zaštitnu ogradu. Poginulog pjevača iz automobila su izvukli tek uz pomoć vatrogasaca.

Na istoj je autocesti šest godina poslije poginula glumica Dolores Lambaša. Automobil u kojem se nalazila udario je u drugo osobno vozilo i oba su se prevrnula.

Nesreću imao i Emir Hadžihafizbegović

Na neosvijetljenom dijelu autoceste A3 kod čvora Novska 2014. godine, u prometnoj je nesreći sudjelovao i glumac Emir Hadžihafizbegović. On je naletio na ženu i muškarca koji su mijenjali gumu nakon što su, uz pet ostalih automobila, naletjeli na polomljenu svjetlosnu signalizaciju koju je porušio drugi vozač. Hadžihafizbegović je pokušao proći između ograde autoceste i zaustavljenog vozila, no pritom je udario u muškarca i jednu od dvije žene koja je kasnije preminula u bolnici u Novoj Gradišci. 

SMRT NA CESTI Pretužan kraj za ljude koji su htjeli zaraditi za koricu kruha, ali i život u pravednijem svijetu

Krajem 2009. godine na čvoru kod Okučana vozač je izgubio kontrolu nad vozilom, udario u tri prometna znaka i zabio se u betonski stup. Vozač i njegova supruga su preživjeli, a njihovo je dvoje djece preminulo.

Mnogi vozači, ali i prometni stručnjaci za autocestu A3 kažu da je monotona. Naime, prolazi kroz ravnicu i njome se dugo putuje. Tako ravna ruta kod vozača često može izazvati veliki zamor, jer praktički nema zavoja ni tunela za razliku od A1 koja je za vozače ipak malo zahtjevnija.

Idi na 24sata

Komentari 84

  • ajetodoo 28.07.2021.

    Trebalo bi pod hitno oko tog dijela ceste izgraditi obilaznicu.

  • simplicije23 27.07.2021.

    naši stari su pješačili i svugdje stizali na vrijeme a mi bezglavo jurcamo i ginemo po cestama ... u svakom trenutku ima masu umornih vozača na cestama i samo je čudo što nema više žrtava u prometu...  

  • Crokaboy 27.07.2021.

    Da mi je znati kakvu ulogu u svemu tome imaju Hrvatske ceste kao firma? Koliko love oni pokupe tokom godine od cestarina? Zašto se ne ulaže u ceste? Nisu samo vozaci krivi, ajde dajte ljudima da stanu i odmore ali pitam se gdje? Grozna parkiralista, odmorista su sablazna da nebi stao osim za nuždu, jednostavna katastrofa. Ima jedna mala caka koja moze spasiti vozača i ako doživi taj trenutak sna, jedan džoker ga moze vratiti na cestu, u modernom svijetu je to normalno i nezamjenjivo, kod nas, haha, mora se prvo dugo razglabati o takvom nečemu da bi se možda odobrilo. Pitam samo gdje odlaze sve kune koje se zarade? Eto sto mi radimo, svake godine prolijemo na litre i litre farbe, bijele, zute, nebitno za signalizaciju rubnih traka, isprekidanih linija itd koje nikome ne mogu pomoci u slucaju slucajeva. Jedna fora je da se rubna traka prakticki printa i to debljim kapljicama specijalne tekucine koje izgledaju kao mali brezuljci, kad guma naleti na njih dobivate vibracije i vracate vozilo automatski na traku, nema šanse da se ne probudite iz tog kobnog sna osim ako ste mrtvo umorni, premoreni ili pijani. Pitam se zasto HC ne uvodi takvu tehniku nakar na opasnim dijelovima ili na autocestama? Previse pitanja za tako mali HC sa svojom nesposobnom gospodom. Postoje i Freze koje na zaustavnom traku frezaju asfalt tako da se napravi citava traka, ako ju nagazite isto dobivate vibracije i smanjuje se mogucnost udesa. NIJE SVE NA VOZAČU, NIJE SVE NA OGRANIČENJU, NE MOZE SE SAMO UZIMAT.

Komentiraj...
Vidi sve komentare