To je to što me zanima!

Detalji nesreće u kojoj su dva radnika HAC-a poginula: Vozač kamiona završio je u bolnici

Prema do sada prikupljenim podacima, prometna nesreća se dogodila na način da je došlo do naleta teretnog vozila kojim je upravljao državljanin Bosne i Hercegovine (1959.) na ophodarsko vozilo, javlja DORH
Vidi originalni članak

Dvojica radnika Hrvatskih autocesta poginula su u srijedu ujutro u prometnoj nesreći na autocesti Rijeka - Zagreb u smjeru glavnoga grada između tunela Pod Vugleš i Čardak. Na njih je i na ophodno vozilo naletio je kamion.

DORH je, u suradnji s primorsko-goranskom policijom, završio očevid. 

- Prema do sada prikupljenim podacima, prometna nesreća se dogodila na način da je došlo do naleta teretnog vozila kojim je upravljao državljanin Bosne i Hercegovine (1959.) na ophodarsko vozilo. U prometnoj nesreći su smrtno stradale dvije osobe koje su u trenutku naleta bile izvan ophodarskog vozila - priopćili su.

SLIKE STRAVE S A6 Fotografije s autoceste: Kamion udario dva radnika HAC-a u zaustavnoj traci, poginuli su

Vozač je na liječenju

HRT javlja kako je državljanin BiH zadržan u riječkom KBC-u na liječenju, ali težina ozljeda nije poznata.

- Praksa je takva da po završetku istražnih radnji osumnjičenik biva priveden nadležnom državnom odvjetništvu, koje onda odlučuje o istražnom zatvoru. S obzirom na to da je riječ o stranom državljaninu, vjerojatno će mu nakon što bude pušten iz bolnice, biti određen istražni zatvor u trajanju od mjesec dana zbog opasnosti od bijega - kazao je novinar HRT-a.

Promet dionicom između čvorova Ravna Gora i Vrbovsko do 12 sati bio je u prekidu. Normaliziran je tek u kasnim poslijepodnevnim satima.

STRAVA NA AUTOCESTI HAC izvijestio: 'U nesreći na A6 poginula su dva naša radnika. Naletio je kamion na njih...'

'Država mora učiniti sve što može'

O nesreći su se oglasili i iz Nezavisnog cestarskog sindikata.

- U ovom slučaju teško je komentirati što se dogodilo, međutim teško je da se jedno takvo vozilo pri punoj brzini zabije u vozilo koje je propisno označeno, koje ima jedan veliki svjetlosni portal, prije toga je i signalizacija u dužini nekih 800 metara koja obavještava da su radovi i da pri punoj brzini bez kočenja netko na njih naleti i da ih ubije, strašno - ističe Anđelko Kasunić, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata.

U Hrvatskom autoklubu ističu kako država mora učiniti sve što može da se ovakve nesreće izbjegnu. Što prije nužno je primijeniti zapadne sigurnosne standarde, nadzornu tehnologiju, ali i kazne za neodgovorne vozače.

- Uzmimo primjer naših susjeda Slovenaca i Slovenije. Njihove autoceste su premrežene kamerama na svakoj dionici i izuzetno je velika kontrola poštovanja ograničenja brzine i poštovanja drugih pravila ponašanja na autocesti. Mi imamo na određenim dionicama kamere, imamo znači kamere za nadzor odvijanja prometa, ali ono što je bitno - trebalo bi pojačati kontrolu korištenjem novih tehnologija - poručio je dr. sc. Sinan Alispahić, pomoćnik glavnog tajnika HAK-a.
 

Idi na 24sata

Komentari 48

  • 10.08.2023.

    Ljudi ginu na cestama, obitelji zavijene u crno, djeca bez očeva i majki zbog pijanaca s mobitelima. Znaju li ovi za volanima sa 6 razreda osnovne škole i dva večernje da postoji hands free? Znaju li uključiti bluetooth? Ovo je strava. Sućut obiteljima.

  • rekmi222 10.08.2023.

    ??? I ŠTA JE TU ČUDNO??? Napaljeni Bosanac usmrtio dvojicu radnika jer je tipkao po mob.! Prijateljica mi ima profil na jednoj poznatoj stranici za odrasle - i za upoznavanje! Svaki drugi koji joj se javi je napaljeni kamiondžija! Ona ga pita šta radiš, a on odgovara - evo baš vozim! Dalje zaključite sami..Ovaj bogac je možda zaspao za volanom jer nije bio pod utjecajem alkohola!Zaspao nakon sat i pol vožnje?? Ma najte molim vas! Ni Miljenko Stričak nije bio pijan ni Ivan Filipović (Također Bosanac) pa su napravili masakr po cesti.Kako se nitko nije dosjetio uvesti neki mob(test) na licu mjesta jer danas mobiteli u vožnji ubijaju skoro više nego alkohol i brzina..

  • Moslavec 10.08.2023.

    Hac izjavljuje da su znakovi bili postavljeni po “propisu”. Znaći da je problem u tom “propisu” koj oćito nije dobar i ne štiti dovoljno radnika koj tamo radi. Oćita je odgovornost onoga tko je donio taj propis koj nije adekvatan i dovodi radnike u smrtnu opasnost na radnom mjestu, a i sam radnik bi morao misliti svojom glavom, jer je njegov život u pitanju i zakljućiti da mu taj “propis” ugrožava život.

Komentiraj...
Vidi sve komentare