To je to što me zanima!

Detalji Nacrta: Rampa je pala dva puta prije, inspektor HRB-a je formalno potpisao papir...

Uprava za sigurnost plovidbe u Nacrtu predlaže prekršajnu prijavu za Soptu i djelomično ili potpuno ukidanje ovlasti HRB-a, što nameće pitanje jesu li brodovi koji plove pod hrvatskom zastavom zaista sigurni
Vidi originalni članak

Tko je kriv za smrt tri čovjeka koji su cijeli život dali moru? Vođa stroja Boško Kostović (58) iz Vinišća te kormilari Marko Topić (38) iz Solina i Denis Šarić (54) iz Zadra taj su dan, 11. kolovoza, kao i svaki do sad došli na svoj posao, na trajekt 'Lastovo'. Nitko nije očekivao da se neće vratiti kući. Nakon pristajanja na Mali Lošinj, rampa je pala i ubila trojicu nesretnih mornara. I krenulo se u istragu kako se ovako nešto moglo dogoditi. Od samog početka, proziva se Davida Soptu, šefa Jadrolinije. U istom tonu je napisan i Nacrt završnog izvješća istrage koju je provela Uprava za sigurnost plovidbe Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, a koji je procurio u javnost u utorak. 

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 3

  • Igor 051 12.10.2024.

    Butković još nije pročitao izviješče jel to krava ili bik, pa će tad vidjet za rampu i troje poginulih

  • melin51 12.10.2024.

    Naravno, treba pozvati na odgovornost i one koji zapošljavaju bahate i neodgovore ljude na radna mjesta koja brinu o sigurnosti velikog broja ljudi. Ne znam da se obukom takovih ljudi može promijeniti njihov odnos prema radu.

  • zof 11.10.2024.

    U naslovu piše da je rampa pala dva puta prije. A nakon nesreće su u Jadroliniji tvrdili da je to prvi put da im je rampa ikad pala. Pa su se javili neki sa Brača i rekli da je neka rampa pala prije 10 godina. Pa sad ispada da su rampe cijelo vrijeme padale.

Komentiraj...
Vidi sve komentare