Tu se radi hoćemo li nekog ubiti. Sjetimo se 1974. kada je radnik morao voziti lokomotivu umoran pa je u Zagrebu poginulo 180 ljudi. Kome to treba?, upitao je u subotu dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović na konferenciji za novinare, u kojoj se osvrnuo na kompletno ukidanje vlakova od Zagreba prema Dalmaciji zbog manjka strojovođa.
Odbacio je optužbe uprave HŽ Putničkog prijevoza da su strojovođe u bijelome štrajku i da po naputku sindikata ne žele voziti prekovremeno. Predsjednik sindikata strojovođa Nenad Mrgan izvijestio je kako uprava HŽ-a pregovara s druga dva sindikata da se iz Kolektivnog ugovora izbrišu članci po kojima strojovođe mogu odbiti voziti prekovremene sate. Po tome bi ispalo da poslodavac strojovođama može narediti da vozi prekovremeno koliko i kad treba. Upozoravaju da će to biti pogubno za sigurnost putnika. Ako se izbrišu ovi članci, strojovođe najavljuju generalni štrajk početkom ili i u sredini travnja.