Da su danas izbori Zorana Milanovića bi zaokružilo 36,8% posto birača, što je otprilike isto (+0,27%) kao i prošli mjesec. Drugi izbor je Dragan Primorac, kandidat HDZ-ove koalicije, trenutačno je 22% - što je u odnosu na listopad gotovo 2% (1,91%) manje, a u odnosu na ostale kandidate najveći mjesečni pad, piše HRT.
Po broju glasova treći bi predsjednički kandidat bio - "neodlučni". Narasli su za 2 postotna boda (1,97%) i sad su na 14,1%.
Iako blago pada (-0,44%), u anketi i dalje bolje stoji nezavisna Marija Selak Raspudić koja je na 9%. Zahvaljujući blagom rastu (+0,37%) kandidatkinja Možemo! Ivana Kekin sad zaostaje samo jedan i pol posto (7,5%).
Da do izbora nije samo mjesec dana, možda bi se drugom krugu mogao nadati i jedan od preostalih sedmero potencijalnih kandidata iz skupine bez realnih izgleda. Tako barem Mostovu Miri Bulju pokazuje istraživanje PromocijePlus prema kojemu je upravo on najviše rastao u 30 dana. Skokom od 1,44%, došao je do 4,3% i ujedno preskočio kandidatkinju Domina. Branka Lozo je u padu (-0,94%) i sad na svega 2% (2,1%).
Ni toliko ne uspijevaju dobaciti: nezavisni Tomislav Jonjić (1,6% / +0,23%), predsjednik Prava i pravde - Mislav Kolakušić (1,5% / - 0,12%) kao ni još jedan nezavisni - Niko Tokić Kartelo (0,4%). Zanemarivu biračku potporu koja pritom nastavlja padati ima i predsjednik Autohtone Hrvatske stranke prava Dražen Keleminec (0,3% /-0,11%) kao i nezavisna Aurora Weiss (0,2%/-0,87%).
Ankete: Pobjedu u 2. krugu odnosi Zoran Milanović
Iako obojici potpora neznatno pada, pobjedu u 2. krugu odnosi Zoran Milanović s osvojenih 52% (-0,62%) glasova.
Njegov izazivač Dragan Primorac predsjedničke izbore završava na 33% (33,1%/ - 0,73%).
S tom dvojicom suparnika, raste broj birača iz prvog kruga koji bi u drugom ostao kod kuće. Sad ih je 7% (7,1%). Broj neodlučnih, pak, ostaje gotovo isti kao i prošli mjesec (+0,21%). Oko 7 i pol posto (7,7%).
Na dan kada je Vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga pokazuju kako kod birača trenutačno prolaze potencijalni kandidati. Istraživanje "PromocijePlus" provedeno je od 14. do 19. studenoga na uzorku od 1000 ispitanika. Najveća pogreška iznosi +/- 3,04 posto, a pouzdanost je 95%. Rezultate je prezentirala novinarka Tatjana Munižaba.