Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CA) na svjetskoj turističkoj burzi WTM London predstavio je ljetni red letenja za 2024. te nove letove za London za zimu 2023./2024. iz Zagreba i Splita.
- Ove zime uvodimo nove letove za London iz Zagreba tri puta tjedno i iz Splita jednom tjedno. Mrežu međunarodnih letova planiramo proširiti i u ljetnom redu letenja 2024. i povećati ukupan broj letova u odnosu na ovu godinu - rekao je za Hinu direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo, dodajući da da na WTM-u dogovara i suradnju za 2025. godinu.
Croatia Airlines na londonskoj turističkoj burzi izlaže na štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je nositelj hrvatskog nastupa i s kojom, kao i touroperatorima te turističkim zajednicama Zagreba i Splitsko-dalmatinske županije, surađuje u sklopu intenziviranja turističkih aktivnosti i pripreme zimske sezone.
Žabo najavljuje da će s ciljem produljenje turističke sezone u Hrvatskoj u 2024. početi ranije sa sezonskim linijama, već krajem ožujka i letjet će dulje, do kraja listopada.
- U glavnoj sezoni 2024. planiramo povećati broj letova za šest posto, a kapacitet tj. broj sjedala za sedam posto u odnosu na ovu godinu. Kako polovinom 2024. očekujemo i novi, prvi od ukupno 15 suvremenih, ekološki prihvatljivih zrakoplova, moći ćemo ponuditi više sjedala i udobnosti putovanja u tim najsuvremenijim zrakoplovima - dodaje.
Na pitanje o konkurentnosti cijena, rekao da kao i kod drugih avioprijevoznika to to ovisi o tržištu i potražnji.
Iz Velike Britanije tj. Londona za dolaske turističkih grupa u Hrvatsku Croatia Airlines najviše surađuju s touroperatorom Saga Holidays, a Žabo kaže da se razmišlja i o uvođenju zimskih letova za Pariz te iz Dubrovnika za Frankfurt.
- Konkretnije detalje o uvođenju novih međunarodnih linija za iduću turističku sezonu znat ćemo nakon slot konferencije ove jeseni - kaže Žabo.
Croatia Airlines nabavlja 15 novih zrakoplova Airbus 220 do 2027., čime planira zamijeniti cjelokupnu postojeću flotu, prijeći u potpunosti na mlazni pogon zrakoplova te imati unificiranu, single-type flotu.
Novi zrakoplovi s motorima nove generacije po sjedalu smanjuju buku za 50 posto i imaju 25 posto nižu potrošnju gorica i emisije CO2.