Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco“ na temu Život u digitalnom dobu: društveni aspekti održati će se u petak, 18. ožujka. 2016. u Kongresnom centru hotela International u Zagrebu. Pozdravnu riječ sudionicima konferencije uputiti će i rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damir Boras.
Organizator konferencije je Visoka poslovna škola Zagreb, osnovana 2006. godine, koja i u programu svojeg stručnog studija nudi dva smjera – marketing i komunikacije, kao komplementarne discipline, danas potrebne svim organizacijama kako bi se uspješno nosile sa zahtjevima tržišta i potrošača. Konferencija nosi ime dr. sc. Fedora Rocca, profesora emeritusa (1924. – 2011.), dugogodišnjeg profesora Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, te jednog od utemeljitelja marketinške teorije i prakse u Hrvatskoj, koji je aktivno sudjelovao u osnivanju Visoke poslovne škole Zagreb, te je bio njen prvi dekan od 2006. do 2008. godine.
Rad konferencije će biti podijeljen u 3 tematska modula: marketing, komunikacije, te suvremene ekonomske teme. U sklopu konferencije «Fedor Rocco» biti će organizirane i dvije radionice namijenjene studentima iz područja marketinga i komunikacija. Radionica marketinga odvijat će se na temu „Ulazak u svijet digitalne kampanje" dok će se radionica komunikacija odvijat na temu ''Budućnost medija: Od Interneta do dronova''.
Cilj konferencije je otvoriti znanstvenu i stručnu raspravu o mjestu i ulozi čovjeka u digitalnom društvenom okruženju. Na konferenciji će se problematizirati raznovrsne teme digitalnog doba: procesi konvergencije medija, digitalni marketing i novonastala kultura umrežavanja, kiborgizacija ljudskih bića, procesi ubrzane komercijalizacije medija i konglomeracije medijskog vlasništva, te načini na koje se medijske publike nose s novim mogućnostima multiplatformnog medijskog okruženja.
Na konferenciji će učestvovati eminentni gosti predavači iz Velike Britanije, Njemačke i Španjolske. Kevin Warwick je zamjenik prorektora za istraživanje na Sveučilištu Coventry, TED govornik i znanstvenik sa 9 počasnih doktorata koji je prvi u svijetu postigao direktnu elektronsku komunikaciju između dva ljudska nervna sustava, što je osnova za misaonu komunikaciju. Tema njegova predavanja je: „Eksperimenti s kiborzima i roboti s mozgom“. U njemu će biti riječi o budućnosti u kojoj roboti imaju biološki ili polu-biološki mozak i u kojoj će neuralni implantati povezati ljudski živčani sustav dvosmjerno s tehnologijom i internetom.
Gerhard Günther je predsjednik uprave i jedan od osnivača Digitalsunray Media, kreativne digitalne agencije, te je specijalist za tehnološke inovacije na području novih, digitalnih i mobilnih medija. Tema njegova predavanja je „Uključenost korisnika, gemifikacija, interakcija – najbolja praksa u mobilnom oglašavanju“ koja daje uvid u praktične primjene iz marketinga mobilne industrije. Bogati medijski sadržaj za mobilne telefone korišten na kreativan način uspostavlja interakciju s korisnicima i postiže visok stupanj zainteresiranosti i svjesnost o brendu.
Ricardo Altimira, profesor iz Madrida koji preko 25 godina vodi i savjetuje menadžere velikih korporacija te predaje u vrhunskim poslovnim školama u 12 zemalja. Do danas je održao više od 100 radionica o primjeni metode Design Thinking koja postiže dobre rezultate pri uvođenju inovacija u tvrtke te je prihvaćena u brojnim zemljama razvijenog gospodarstva. Tema njegova predavanja je „Metoda design thinking za mala i srednja poduzeća u digitalnom dobu'' u kojem će prikazati kako kreativno razmišljanje utječe na poboljšanje odnosa s kupcima, te pomaže pri razvijanju digitalnih vještina.
Uz strane goste nastupit će i domaći stručnjaci: Prof. emer. Igor Čatić, s Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica agencije Bruketa&Žinić OM, te Silvija Londero, direktorica i glavna urednica Media servisa.
Za više informacija: www.vpsz.hr/konferencija