To je to što me zanima!

Budite dio interaktivnog spota grupe Arcade Fire

Arcade Fire napravio je video spot u suradnji s Googleom. Interaktivni video koristi Google Street View, ali se može vidjeti samo u Google Chromeu
Vidi originalni članak

Kanadski indie rock sastav Arcade Fire nedavno je objavio svoj novi album The Suburbs na kojem se nalazi pjesma 'We used to wait'. Posebnost ove pjesme je video spot napravljen u suradnji s Googleom. Naime, početak spota od vas će zatražiti da upišete ime grada u kojemu ste odrasli. Kada vaš grad pronađe, uz glazbu Arcade Firea prolazit ćete ulicama svoga grada koje je snimio Google Street View. Iz različitih prespektiva u nekoliko prozora gledat ćete čovjeka koji trči ulicama. Na kraju videa ponudit će vam se prozor u koji možete napisati poruku samom sebi dok ste bili dijete, a vaša će se poruka 'odvrtiti' kao dio spota. Fantastična ideja promovirala je bend, ali i Googleov pretraživač Google Chrome koji jedini podržava ovaj zanimljivi spot u potpuosti izrađen u HTML5 tehnologiji. Na žalost, ako u mjesto grada na primjer upišete Zagreb dobit ćete poruku da nema dovoljno materijala za 'izradu' video spota, ali zato možete pokušati ovdje s nekim drugim gradom i pogledati ovaj jedinstven i za sad unikatan materijal.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare