Kanadski indie rock sastav Arcade Fire nedavno je objavio svoj novi album The Suburbs na kojem se nalazi pjesma 'We used to wait'. Posebnost ove pjesme je video spot napravljen u suradnji s Googleom. Naime, početak spota od vas će zatražiti da upišete ime grada u kojemu ste odrasli. Kada vaš grad pronađe, uz glazbu Arcade Firea prolazit ćete ulicama svoga grada koje je snimio Google Street View. Iz različitih prespektiva u nekoliko prozora gledat ćete čovjeka koji trči ulicama. Na kraju videa ponudit će vam se prozor u koji možete napisati poruku samom sebi dok ste bili dijete, a vaša će se poruka 'odvrtiti' kao dio spota. Fantastična ideja promovirala je bend, ali i Googleov pretraživač Google Chrome koji jedini podržava ovaj zanimljivi spot u potpuosti izrađen u HTML5 tehnologiji. Na žalost, ako u mjesto grada na primjer upišete Zagreb dobit ćete poruku da nema dovoljno materijala za 'izradu' video spota, ali zato možete pokušati ovdje s nekim drugim gradom i pogledati ovaj jedinstven i za sad unikatan materijal.