U KBC-u Osijek 23. studenoga poslali su obavijest svim organizacijskim jedinicama s uputama za postupanje nakon smrti pacijenta u toj ustanovi. Odlučeno je da se, zbog racionalizacije troškova, obiteljima preminulih pacijenata više ne šalju brzojavi.
U dokumentu do kojeg je došao Glas Slavonije stoji sljedeće:
- U svrhu racionalizacije troškova poslovanja KBC-a Osijek nalažemo da se članovima obitelji pacijenta koji premine u KBC-u Osijek obavijest o smrti daje usmeno telefonskim putem pozivom na broj koji je ostavljen kao broj za kontakt prilikom prijama pacijenta. Samo u slučaju da navedeni način ne poluči uspjeh poslat će se telegram na adresu.
Na pitanje koliku će uštedu ostvariti, iz Ravnateljstva bolnice su demantirali da je riječ o novoj odluci te su izostavili podatak o potencijalnoj uštedi. Tako u službenom odgovoru stoji sljedeće:
- Ustaljena praksa na svim ustrojstvenim jedinicama Kliničkog bolničkog centra Osijek je obavještavanje obitelji preminule osobe telefonskim putem, a u slučaju kad ih se ne može kontaktirati putem telefona onda ih obavještavamo putem telegrama. Nije isključena niti jedna opcija, ali smatramo da ne treba obavještavati i putem telefona i slanjem telefaksa, već smatramo da je dovoljno ili telefonom ili telegramom. Budući da se često znalo dogoditi da telegram stigne članovima obitelji dan-dva nakon što je smrt nastupila (npr. smrt u noći s petka na subotu), a imajući u vidu radno vrijeme naših nezdravstvenih službi kao i radno vrijeme Hrvatske pošte, smatramo kako je obavještavanje putem telefona prikladnije i brže. Pozitivnim zakonskim i podzakonskim propisima u Republici Hrvatskoj nije propisana obveza slanja obavijesti članovima obitelji putem telegrama odnosno uopće nije propisan način davanja navedene obavijesti.